Gå til innhold

Og mens jeg er i gang med å klage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada - og det er ikke så stort problem at jeg ikke vet, vet ikke om jeg vil vite heller :)

Men jeg lurte egentlig på om det er "lov" å spørre om slike tabubelagte ting man gjerne kan komme til å lure på innimellom? Mener ikke at man skal gå bort til en tilfeldig rullestolbruker og spørre hvordan h*n klarer å ha sex, eller hva adopterte barn egentlig koster, etc.

Argh, du skjønner hva jeg mener - og at det ikke er for å være ekkel :)

Jeg skjønner hva du mener og jeg skjønner at du ikke prøvde å være ekkel.

Men altså, jeg vil bestemme sjøl hvem jeg forteller hva til og liker ikke engang at venninnene mine spør "teite" spørsmål.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• morsan

18

• Dorthe

13

• damedame

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*LOL*

Alt du kommer på å si, flisa! :-)

Nei - det der var ikke syg av egne bryster - det er det gubben min legger ut om VÅRT sex-liv -hehe

Skrevet

Selv om en del aviser og mange politiske partier har bestemt seg for at homofili skal være normalt, deles ikke dette synet av alle borgere.

Du må nok finne deg i at folk glaner. Alternativet er å begrense den intime kjærligheten til det private rom.

"Du må nok finne deg i at folk glaner. Alternativet er å begrense den intime kjærligheten til det private rom."

Jeg tenker ikke akkurat på leiing og småkyssing når jeg leser "den intime kjærligheten"?

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener og jeg skjønner at du ikke prøvde å være ekkel.

Men altså, jeg vil bestemme sjøl hvem jeg forteller hva til og liker ikke engang at venninnene mine spør "teite" spørsmål.

Om en venninne hadde spurt meg om mitt SEX-liv så hadde hun fått beskjed om at jeg ikke er alene - stort sett, når jeg har sex - så jeg har ingen rett til å fortelle henne det :)

Skrevet

Han får strø på Nyco og putte'n inn der det bruser - hadde jeg svart da :)

*LOL*

Skrevet

Ja du kan ta ny signatur:

Lesbiskfeitkjerringirullestolmedstomi

:-)

Knis, jeg passer bare inn i en av kategoriene ;o)

Skrevet

Knis, jeg passer bare inn i en av kategoriene ;o)

hehe! :)

Skrevet

Om en venninne hadde spurt meg om mitt SEX-liv så hadde hun fått beskjed om at jeg ikke er alene - stort sett, når jeg har sex - så jeg har ingen rett til å fortelle henne det :)

Du har et godt poeng der.

Skrevet

Nei - det der var ikke syg av egne bryster - det er det gubben min legger ut om VÅRT sex-liv -hehe

Uff da, he he! Han bør passe seg så det ikke bare er DOL han blir eksludert fra!!! ;-)

Skrevet

Uff da, he he! Han bør passe seg så det ikke bare er DOL han blir eksludert fra!!! ;-)

Nyco er godt, bare man venner seg til det! hehe

Skrevet

Men akkurat som eksemplet ditt med den tykke venninna, så er det jo omtrent umulig å spørre om noe slikt uten samtidig å såre!!

Hvordan skal man klare å formulere et spørsmål om hennes sexliv uten at det i hennes ører blir oppfattet slik:

"Si meg en ting - finner mannen i det hele tatt frem til underlivet ditt mellom alle valkene dine, eller må han bruke bokmerke?"

*S* Skjønner? ;-)

"Si meg en ting - finner mannen i det hele tatt frem til underlivet ditt mellom alle valkene dine, eller må han bruke bokmerke?"

Fantastisk kommentar. Helt på kornet.

*lol*

Gjest bare lurer j
Skrevet

Og det at du hittil ikke har turt å spørre er vel en god indikator på at dette er "over grensen"! ;-)

Du får nøye deg med å LURE, eventuelt spørre her på DOL, men spør for all del ikke disse folkene om det! *S*

hvorfor skriver du alltid "*S*" ?

Skrevet

Helt enig - sånn som jeg - blir litt paranoid når jeg står med DEN ræva foran en iskiosk og kjøper verdens største is, da er jeg helt sikekr på at de tenker; "hun trenger vel ikke den isen der egentlig...." hehe

Hehe, da jeg var ung tenkte jeg alltid, at hadde jeg vært SÅÅÅ tjukk, hadde jeg ikke gått åpenlyst på gaten og maulet i meg is og sjokolade. Men nå tenker jeg annerledes. Heldigvis. Stort sett, iallfall :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg opplever at folk innimellom fniser og peker om jeg kysser og duller med kjærester også..Og jeg er heterofil.

Folk synes vel det er spennende at andre hygger seg litt da?

Jeg fniser ikke av lesbiske hvertfall(med mindre de er morsomme så klart;-)) Noen synes muligens det er veeeldig eksotisk enda?

Og gutter blir vel litt storøyde kanskje? Er ikke to kyssende jenter svaret på 80% av guttenes største fantasi? ;-)

Uansett, drit i dem og kos deg. Det skulle nå også bare mangle!

Glor de umhemmet får du spørre om de vil ha suss de og..;-) Sånt pleier å hjelpe!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Stusser ikke du litt hvis folk spør deg om sexlivet ditt? :-)

Jeg stusser ikke veldig..jeg svarer stort sett om noen skulle finne på å lure på noe med sexlivet mitt jeg..:-o Er DET så farlig da?

Kanskje jeg er ufin da..For jeg har da jaggu spurt andre om enkelte intime ting også..GJØR dere ikke det?! Spør veninner og sånn om litt private greier innimellom?

mil1365380270
Skrevet

Jeg stusser ikke veldig..jeg svarer stort sett om noen skulle finne på å lure på noe med sexlivet mitt jeg..:-o Er DET så farlig da?

Kanskje jeg er ufin da..For jeg har da jaggu spurt andre om enkelte intime ting også..GJØR dere ikke det?! Spør veninner og sånn om litt private greier innimellom?

Jo, men ikke hvem som helst. Bare de jeg vet at det faller i god jord hos.

Skrevet

Selv om en del aviser og mange politiske partier har bestemt seg for at homofili skal være normalt, deles ikke dette synet av alle borgere.

Du må nok finne deg i at folk glaner. Alternativet er å begrense den intime kjærligheten til det private rom.

Hva tror du skal til da, om ikke politikeres syn smitter over på borgerne?

Om homofile skal gjemme seg bort så ville det virket mot sin hensikt i forhold til "normalisering", som du er inne på.

laguna1365380434
Skrevet

Jo, men ikke hvem som helst. Bare de jeg vet at det faller i god jord hos.

Jo det er jo sant, jeg ville ikke spørre fremmede, helt ny introduserete eller veldige uptighte folk..

Men den slags info (når da noen skulle ha interesse..ikke det at jeg sitter på noe sånn fryktelig juicy info, liksom..) kjiper jeg ikke på.

Jeg plaprer glatt..Noe jeg er glad for at div elskere og kjærester ikke vet om i grunn:-o

Det er jo kanskje litt dårlig gjort å være løsmunnet på sånt..Men jeg er flinkere til å gi ris enn ros da, jeg er en glad og velmenende person, så da så;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jo det er jo sant, jeg ville ikke spørre fremmede, helt ny introduserete eller veldige uptighte folk..

Men den slags info (når da noen skulle ha interesse..ikke det at jeg sitter på noe sånn fryktelig juicy info, liksom..) kjiper jeg ikke på.

Jeg plaprer glatt..Noe jeg er glad for at div elskere og kjærester ikke vet om i grunn:-o

Det er jo kanskje litt dårlig gjort å være løsmunnet på sånt..Men jeg er flinkere til å gi ris enn ros da, jeg er en glad og velmenende person, så da så;-)

Omvendt...;-P Ros enn ris..Mente jeg..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...