Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger prøvd å stikke inn en dildo eller lignende, for deretter å hatt en linjal eller målebånd klart og målt dybden?. Evt prøvd både i ikke opphisset og opphisset tilstand for å finne ut hvor mye skjeden kan utvide seg?

Skrevet

Nei, det har jeg ikke prøvd, og skjønner egentlig ikke poenget heller. Det er jo bare et tall, og sier ingenting om du passer eller ikke passer sammen med en bestemt partner.

Skjønner heller ikke hvorfor gutter (menn???) etter pubertetsalderen driver og måler penisen sin. Greit nok at Adrian Mole bedriver dette, men ellers er det på tide å vokse opp!

Gjest min meining
Skrevet

Nei, hvorfor i alle dager skulle man gjøre noe sånt??

Skrevet

Nei, men jeg vet skjeden også endrer dybde ettersom hvor opphisset jeg er. Husker min eks-elsker plutselig en gang støtte helt inn uten å bånne og ble overrasket.

Skrevet

Nei, men jeg vet skjeden også endrer dybde ettersom hvor opphisset jeg er. Husker min eks-elsker plutselig en gang støtte helt inn uten å bånne og ble overrasket.

trodde den utvidet seg andre vegen, ikke i "lengde"...?

Skrevet

trodde den utvidet seg andre vegen, ikke i "lengde"...?

Joda, i lengden også. :o) En vagina i "hvilemodus" er ikke mer enn ca. 7 cm lang visstnok, men som vi vet - menn får da inn mer enn det! :o)

Gjest Halling
Skrevet

Jeg har målt dybden -mange ganger-, og det var dypt nok hver gang, på alle sammen.

Skrevet

Nei, men jeg har da fått ut et par unger igjennom der, så det er plass til det meste tror jeg...

Hva er egentlig poenget med det da?

Skrevet

Joda, i lengden også. :o) En vagina i "hvilemodus" er ikke mer enn ca. 7 cm lang visstnok, men som vi vet - menn får da inn mer enn det! :o)

kroppen er fantastisk! :)

Skrevet

kroppen er fantastisk! :)

Nemlig! :o)

Og er man sånn rimelig trygg på kroppen sin, varm og avslappet så tenner mannen som bare det - selv om man skulle ha et elskovshåndtak eller to... ;o)

Gjest Live Laga
Skrevet

Det har jeg aldri gjort og det kommer jeg heller aldri til å gjøre.

Skrevet

har hørt om å måle "snaddn" men ikke vagina...!!?

Skrevet

Nei, det har jeg ikke prøvd, og skjønner egentlig ikke poenget heller. Det er jo bare et tall, og sier ingenting om du passer eller ikke passer sammen med en bestemt partner.

Skjønner heller ikke hvorfor gutter (menn???) etter pubertetsalderen driver og måler penisen sin. Greit nok at Adrian Mole bedriver dette, men ellers er det på tide å vokse opp!

Det er jo bare å lese en del av svarene i tråden under (og en mengde andre tråder) så ser en jo at de fleste kvinner mener at lengden har noe å si. Da er det vel ikke rart at mange menn er opptatt av det. Og de som tror/mener penisen deres er liten vil gjerne måle den. Hva har det med å bli voksen å gjøre?

Skrevet

I all verden, er dere kjønnsmålere av begge kjønn helt sprø?

Skrevet

Vet ikke hvor dyp jeg er, begynte å brekke meg da linjalen/målestokken nådde helt opp i strupen :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...