Gjest Utmeldt Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg meldte meg ut av kirken da jeg var 13. Men har en følelse på at jeg er "meldt inn igjen". Er det mulig å få sjekket det i et medlems register på nettet eller må jeg ta kontakt med den kirken i hjembyen min? 0 Siter
damedame Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Så lenge du ikke har meldt deg inn i et annet trossamfunn eller Human Etisk Forbund, mottar Kirken statsstøtte for deg - selv om du er utmeldt. Kan dessverre ikke svare på om du kan sjekke din status på nettet, men kan ikke forestille meg at det er mulig. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Så lenge du ikke har meldt deg inn i et annet trossamfunn eller Human Etisk Forbund, mottar Kirken statsstøtte for deg - selv om du er utmeldt. Kan dessverre ikke svare på om du kan sjekke din status på nettet, men kan ikke forestille meg at det er mulig. De får mindre støtte enn om du er medlem iallfall! 0 Siter
Osiris Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Tror det ville vært brudd på personvern om medlemsregisteret til kirka hadde ligget på nett. Du må nok ringe og spørre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.