Gå til innhold

Gro bør si unnskyld selv -for å legge frem feil tall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun la frem tallene som et middel i valgkampen -og da må hunogså tåle å høre det ra motparten når det viser seg at hun har feil tall, - skal MOTPARTEN da unnskylde seg? det blir for dumt!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106762

jøjje meg for primadonnanykker.

Skrevet

Jeg sakser fra artikkelen:

"Rykende ferske tall fra Statistisk sentralbyrå og Kommunenes Sentralforbund mener Gro viser at hun hadde helt rett."

Skrevet

Jeg sakser fra artikkelen:

"Rykende ferske tall fra Statistisk sentralbyrå og Kommunenes Sentralforbund mener Gro viser at hun hadde helt rett."

Ja, hun HADDE rett i mai.....?

Skrevet

Ja, hun HADDE rett i mai.....?

Og nå har det blitt enda verre?

Dattera mi jobber på sykehjem og har for tiden mellom 7-10 demente pasienter på en vakt.

Hjemmehjelpen som i mai kom hver 14.dag, kommer nå hver 4.uke pga innskrenkninger.

Skrevet

Gro har rett - vi har en eldreomsorg som ikke ligner noe her i landet. De ansatte springer bena av seg, og de blir syndebukker når ting går galt. Politikerne har ikke skjønt at det finnes en smertegrense også for hvor mye kvinner i lavtlønnsyrker kan presses. Det er en skam!

Skrevet

Enig med deg. Dama har for store primadonna-nykker.

Uansett hvem av politikerne som legger frem tall for noe, bør de oppgi kilde og når tallene er beregnet. Med manglende troverdighet som noen politikere har, bør andre ha mulighet til å sjekke tallene.

Det er ellers ikke noe nytt at statistikk kan sprike i ulike retninger. Her er et annet eksempel - ulike tall for arbeidsledighet:

Bla nedover til avsnittene "Kalddusj." og "To ulike målinger."

http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/article1093130.ece

Gjest ikke bedre før
Skrevet

Gro har rett - vi har en eldreomsorg som ikke ligner noe her i landet. De ansatte springer bena av seg, og de blir syndebukker når ting går galt. Politikerne har ikke skjønt at det finnes en smertegrense også for hvor mye kvinner i lavtlønnsyrker kan presses. Det er en skam!

Herlighet det var da ikke noe bedre da Gro Regjerte. Har folk helt glemt det? Jeg jobbet på sykehje den gangen hun var statsminsiter. Pas. måtte bo på tomannsrom alle sammen og vi løp da også bena av oss. Nå bygges det massevis av nye sykehjem og alle skal få enerom. Jeg synes eldreomsorgen virker bedre enn nå Gro regjerte.

Skrevet

Og nå har det blitt enda verre?

Dattera mi jobber på sykehjem og har for tiden mellom 7-10 demente pasienter på en vakt.

Hjemmehjelpen som i mai kom hver 14.dag, kommer nå hver 4.uke pga innskrenkninger.

SOm det står så var det prognosene i mai hun refererte - men resulatet var ikke slik.

Skrevet

SOm det står så var det prognosene i mai hun refererte - men resulatet var ikke slik.

Jeg har ikke fulgt helt med denne gangen faktisk, har hatt andre ting "på programmet" :o)

Skrevet

Det blir for enkelt å skylde på andre. Selvfølgelig retter han på henne når tallene er feil.

Sint må hun jo bare bli, men det virker for dumt.

Skrevet

Det blir for enkelt å skylde på andre. Selvfølgelig retter han på henne når tallene er feil.

Sint må hun jo bare bli, men det virker for dumt.

Ja, omtrent som at hun sier: "Du skal ikke være frekk og kjekkas mot me - husk jeg var dronninga og landsmoderen en gang -det er stygt å dumme ut gamle ærverdige damer, selv om de tok feil" -hehe

Skrevet

Ja, omtrent som at hun sier: "Du skal ikke være frekk og kjekkas mot me - husk jeg var dronninga og landsmoderen en gang -det er stygt å dumme ut gamle ærverdige damer, selv om de tok feil" -hehe

:)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...