Gå til innhold

Deodorant

Anbefalte innlegg

Gjest deodorant
Skrevet

Når jeg bruker den deodoranten jeg har nå ser det ut som om jeg er møkkete under armene. Ser ut som jeg blir misfarget. Kan det være allergi? Bruker Sterilan, den stick deodoranten, ikke roll-on. Har dere noen gode dere kan anbefale?

Skrevet

Biotherm rollon har vært anbefalt her før. Mild og god.

Skrevet

Biotherm rollon har vært anbefalt her før. Mild og god.

Enig, men ganske dyr.

Synes Dove rollon er verdt prisen og god, også Intensiv Care. Biotherm er vel bedre, men altså også dyrere.Billigvariantene virker ihvertfall effektivt på meg.

Skrevet

Enig, men ganske dyr.

Synes Dove rollon er verdt prisen og god, også Intensiv Care. Biotherm er vel bedre, men altså også dyrere.Billigvariantene virker ihvertfall effektivt på meg.

Biotherm var egentlig bedre før de endret design på boksen. Nå kommer det litt for mye ut, ikke helt jenvt liksom.

mil1365380270
Skrevet

Enig, men ganske dyr.

Biotherm sin deo er kostbart søppel. I alle fall den tubegreia.

Skrevet

Biotherm var egentlig bedre før de endret design på boksen. Nå kommer det litt for mye ut, ikke helt jenvt liksom.

Det har jeg også merket. Fikk en kremdeo (Biotherm) av ei venninne på bursdagen, men ikke så fornøyd med den som med rollon. Ellers godt fornøyd med andre Biothermprodukter, nydelig duft på bl.a. bodylotion og after sun.

Skrevet

Biotherm sin deo er kostbart søppel. I alle fall den tubegreia.

Skrev akkurat om den "tubegreia" som du ser. Nei, den likte jeg ikke. Finner jeg en effektiv deo som holder svettelukt unna og har en nøytral eller ingen lukt så er det det samme for meg om den koster 30kr.:-) Like greit uten lukt for da kolliderer den ikke med parfyme og bodylotion.

mil1365380270
Skrevet

Skrev akkurat om den "tubegreia" som du ser. Nei, den likte jeg ikke. Finner jeg en effektiv deo som holder svettelukt unna og har en nøytral eller ingen lukt så er det det samme for meg om den koster 30kr.:-) Like greit uten lukt for da kolliderer den ikke med parfyme og bodylotion.

Enig! Fornøyd med andre Biothermprodukter, men den tuben virket ikke, ikke på meg i alle fall :-)

Skrevet

Enig! Fornøyd med andre Biothermprodukter, men den tuben virket ikke, ikke på meg i alle fall :-)

Og klinete synes jeg.

Skrevet

Kan jo være klærene som farger av eller loer, hvis du går med mørke klær?

Skrevet

Jeg liker godt Clarins sin rollon. Før brukte jeg biotherm(rollon), men ble allergisk for jeg brukte den for lenge. Man må variere.

Noen liker også Vichy sin(med grønn topp) fra apoteket. Helt grei, og litt billigere enn de andre nevnte.

Skrevet

Jeg liker Biotherm sin rollon. Ikke tube, men rollon. Men ble også positivt forbauset over Nivea rollon. Kjøpte i sommer en reisestørrelse på H&M til 12.50. Den har ikke klødd enda iallefall.

Gjest Deo-roll
Skrevet

Enig, men ganske dyr.

Til Osiris og Hønemoren:

Jeg bruker Biotherm roll-on, men det kommer jo så veldig mye ut av den! Tar lang tid før det tørker, siden det blir så klissete. Har dere det problemet.

Liker Clarins roll-on enda bere, men den er jo enda mer klisste, og dermed VELDIG udrøy.

Jeg liker best stick-deo'er jeg. De er tørre med en gang, og en slipper å vente på å ta med seg klærne. Men jeg finner ikke gode damedeoir i tax-free'n i stift-utførelse. Vet dere om noen dere kan anbefale. Nå stjeler jeg av og til fra guttene i huset.

Gjest deo-roll
Skrevet

Jeg liker Biotherm sin rollon. Ikke tube, men rollon. Men ble også positivt forbauset over Nivea rollon. Kjøpte i sommer en reisestørrelse på H&M til 12.50. Den har ikke klødd enda iallefall.

Til Osiris og Hønemoren: Jeg bruker Biotherm roll-on, men det kommer jo så veldig mye ut av den! Tar lang tid før det tørker, siden det blir så klissete. Har dere det problemet.

Liker Clarins roll-on enda bere, men den er jo enda mer klisste, og dermed VELDIG udrøy.

Jeg liker best stick-deo'er jeg. De er tørre med en gang, og en slipper å vente på å ta med seg klærne. Men jeg finner ikke gode damedeoir i tax-free'n i stift-utførelse. Vet dere om noen dere kan anbefale. Nå stjeler jeg av og til fra guttene i huset.

Skrevet

Til Osiris og Hønemoren: Jeg bruker Biotherm roll-on, men det kommer jo så veldig mye ut av den! Tar lang tid før det tørker, siden det blir så klissete. Har dere det problemet.

Jeg ruller bare lett med Biotherm rollon og da syns jeg ikke det kommer så mye.

Har dessverre lite erfaring med stift, annet enn at jeg har lånt min søsters Sterilan stift av og til. Ikke så verst, men jeg liker Biotherm bedre.

Skrevet

Til Osiris og Hønemoren:

Jeg bruker Biotherm roll-on, men det kommer jo så veldig mye ut av den! Tar lang tid før det tørker, siden det blir så klissete. Har dere det problemet.

Lenge siden jeg brukte stick, synes rollon er ok, men må jo la den tørke litt.

Ikke brukt Biotherm sin rollon, kun kremen som jeg fikk i bursdaggave, men ikke så fornøyd med den.

Det er sikkert mange bra merker, men ofte dyre synes jeg og så lenge Dove og Intensiv Care er effektiv bryr jeg meg ikke om å bruke så mye penger til deo. Er jo nok annet til hud og hår som koster så kroner blir det jammen ut av det.

Gjest deo-roll
Skrevet

Nå har jeg prøvd deo-stick'en til Biotherm. Har du prøvd den? Synes ikke den holdt meg luktfri så lenge jeg. Kanskje bare en uheldig dag? Enig i at en deo som holden er frisk lenge er verdt prisen, selv om den er høy!

Skrevet

Nå har jeg prøvd deo-stick'en til Biotherm. Har du prøvd den? Synes ikke den holdt meg luktfri så lenge jeg. Kanskje bare en uheldig dag? Enig i at en deo som holden er frisk lenge er verdt prisen, selv om den er høy!

Har kun prøvd deokremen (Biotherm)som jeg fikk i gave, men ikke spesielt godt fornøyd med den.

Har hørt mye bra om rollon og liker Biothermproduktene ellers. Som tidligere sagt så kjøper jeg ikke så dyre deo'er så lenge billigvariantene har god effekt. Nok å bruke pengene til av andre hudprodukter..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...