Gå til innhold

Selvbrunende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne holde på brunfargen. Vært ute fra morgen til kveld stort sett i hele sommer, er sånn på camping....:-) Fargen er derfor god i ansikt og på kroppen, men beina da....særlig leggene. Der blir jeg ikke ordentlig brun så må ty til litt selvbrunende.

Kjøpte i sommer Loreal sin geletype og grei nok. Lett å smøre ut, men har noen pigmentforandringer som blir så synlige.

Andre erfaringer? Tuben er snart tom og må fornye for regner med en stund til i skjørt og piratbukser.

Skrevet

L'Oreal sin prøvde jeg en gang så kastet jeg den rett i bosset, den var helt fæl.

Har tidligere brukt Christian Dior sin og vært kjempefornøyd, ble skikkelig fin og naturlig farge. Den de har på Bodyshop er også god.

Skrevet

Prøv servietter! Helt knall. Vita har flere gode typer.

Skrevet

L'Oreal sin prøvde jeg en gang så kastet jeg den rett i bosset, den var helt fæl.

Har tidligere brukt Christian Dior sin og vært kjempefornøyd, ble skikkelig fin og naturlig farge. Den de har på Bodyshop er også god.

Geleen du prøvde?

Er jo flere typer innen Loreal.

Skrevet

Takk for tipset.

Skrevet

Takk for tipset.

Gjest Natusan Holiday Skin
Skrevet

Prøv Natusan Holiday skin bodylotion. Du blir gradvis brunere og brunere for hver gang du bruker den. Super, synes jeg,

Skrevet

Tenkte bare å ønske deg velkommen tilbake jeg Hønemoren!

Håper du har hatt en fin sommerferie! :0)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Dior sin. Den er ikke klissete og lukter godt syns jeg. Jeg bruker den til kroppen i ansiktet også. :o)

Skrevet

Geleen du prøvde?

Er jo flere typer innen Loreal.

ja det var geleen!

Gjest gladiol
Skrevet

Lancôme flash bronzer er ikke dum. Gir en naturlig farge og har en grei lukt.

Vet at de også har en som er spesielt beregnet på beina, men den har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Tenkte bare å ønske deg velkommen tilbake jeg Hønemoren!

Håper du har hatt en fin sommerferie! :0)

Tusen takk.

Koselig med hilsen.

Har hatt en kjempefin sommer, stort sett ute fra morgen til kveld. Blir sånn på camping vet du. Kunne vært noen flere stranddager da, de var det flest av fra St.Hans og 3 uker fra da, men totalt sett er jeg fornøyd. Er jo om å gjøre å gjøre det beste ut av det så sitter ikke og sturer selv om været ikke er topp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...