Gå til innhold

Om den ettåringen som fant hasj på butikkgulvet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er det fler enn meg som tenker at aknskje hasjklumpen falt ut av pappas lomme da han tok opp lommeboka? ;)

Han var jo utrolig snar til å skjønne at det var hasj ungen hadde plukket opp fra gulvet!

Eller er det bare et gidsord fra landet som meg som ikke kjennner igjen hasj sånn helt uten videre? *S*

Skrevet

Det er nok bare deg ja ;o)

*he he*

Men selv om det ikke kom fra hans lomme, så var han jo utrolig snar med å skjønne at det dreide seg om hasj!

Verken jeg eller gubbingsen ville ha skjønt det! ;-)

fuji1365380447
Skrevet

Selv om jeg nå lever et prektig forstadsliv, og nesten ikke drikker vin en gang - så var jeg litt villere i min ungdom...

Jeg hadde kjent igjen en klump med hasj med ÈN gang - og fått helt panikk dersom ett-åringen min hadde stappet den i munnen.

Skrevet

Leste et sted at han skjønte det var hasj fordi han hadde vært kurset om slikt gjennom forsvaret.

Så jeg tror faktisk ikke det var hans :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...