amber sun Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hva er beste måte å fjerne prislapp under nye sko? Det ødelegger jo hele inntrykket når en kommer med sko med rester av prislapp på. Kjøpte _de_ lekre skolettene igår, og har såklart tatt bort mesteparten. Men det er svart såle, og prislappen var hvit...så nå sitter det igjen en hvit firkant under hver sko! *argh* Må jeg sitte og skrape med noe skarpt, eller er det noe vidundermiddel som fjerner dette her. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Plasterfjerner? Når det er klisterlapper under glass tar jeg på zalo og litt vann og gnir godt; da kommer det ofte av. Jeg er enig i at det ikke ser så kult ut om lappene sitter igjen under skoene.... 0 Siter
amber sun Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Plasterfjerner? Når det er klisterlapper under glass tar jeg på zalo og litt vann og gnir godt; da kommer det ofte av. Jeg er enig i at det ikke ser så kult ut om lappene sitter igjen under skoene.... Plasterfjerner har jeg ikke. Får prøve med zalo og vann... Håper det nytter! :-D (avgir rapport etterpå ) 0 Siter
amber sun Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Plasterfjerner? Når det er klisterlapper under glass tar jeg på zalo og litt vann og gnir godt; da kommer det ofte av. Jeg er enig i at det ikke ser så kult ut om lappene sitter igjen under skoene.... Det funka, vettu! *S* Tuusen takk for tips, det var jo enkelt nok. Det enkle er jo som kjent ofte det beste ;-p 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Det funka, vettu! *S* Tuusen takk for tips, det var jo enkelt nok. Det enkle er jo som kjent ofte det beste ;-p Det var jo godt! Det er så irriterende med slike merker som IKKE vil bort! Skal du ha de på fredag? 0 Siter
amber sun Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Det var jo godt! Det er så irriterende med slike merker som IKKE vil bort! Skal du ha de på fredag? Det skal jeg ;-P 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Det skal jeg ;-P (Til meg: Jeg lurer på om jeg skal ta med noen klistermerker og klistre under skoene til amber utpå kvelden....?) 0 Siter
amber sun Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 (Til meg: Jeg lurer på om jeg skal ta med noen klistermerker og klistre under skoene til amber utpå kvelden....?) *iiik* 0 Siter
amber sun Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Hehe-heeeee!!! Da blir det papiljetter på deg ;-P 0 Siter
fresja Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Er det noen som kikker under skoene til folk da? Sånne klistrelapper er mye verre på f.eks. glass (når de ikke står UNDER glasset, men midt på). 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Da blir det papiljetter på deg ;-P Ikke bare på meg! 0 Siter
amber sun Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Er det noen som kikker under skoene til folk da? Sånne klistrelapper er mye verre på f.eks. glass (når de ikke står UNDER glasset, men midt på). Det syns når man går, fresja. Hver gang man løfter opp foten litt for å ta et skritt, så riktig lyyyser prislappen opp hvis man lar være å fjerne den. Ikke særlig stilig. ;-D 0 Siter
Freya Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Det syns når man går, fresja. Hver gang man løfter opp foten litt for å ta et skritt, så riktig lyyyser prislappen opp hvis man lar være å fjerne den. Ikke særlig stilig. ;-D Ja, foratte det sa de en gang på shopaholic å, så det såh!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Ja, foratte det sa de en gang på shopaholic å, så det såh!!! Gjorde de det? hehe jeg har ikke sett Shopaholic jeg da, men jeg har sett et par som gikk avgårde med lysende prislapp *s* Men nå er begge lappene borte, så jeg kan bruke dem :-D 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Gjorde de det? hehe jeg har ikke sett Shopaholic jeg da, men jeg har sett et par som gikk avgårde med lysende prislapp *s* Men nå er begge lappene borte, så jeg kan bruke dem :-D *S* Man ser stadig vekk damer som trasker rundt uten tanke for at prislappen synes faktisk MEGET godt! ;-) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Jeg har en flaske med plasterfjerner stående i kjøkkenskapet. Det er ikke bare prislapper under skoene som har en tendens til å sitte hardt. Synes det er rett som det er jeg trenger litt av dette vidundermiddelet 0 Siter
amber sun Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 *S* Man ser stadig vekk damer som trasker rundt uten tanke for at prislappen synes faktisk MEGET godt! ;-) ...og det ser virkelig litt snålt ut, da. Omtrent som å glemme å fjerne merkelappen bak i nakken på den nye jakka 0 Siter
amber sun Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Jeg har en flaske med plasterfjerner stående i kjøkkenskapet. Det er ikke bare prislapper under skoene som har en tendens til å sitte hardt. Synes det er rett som det er jeg trenger litt av dette vidundermiddelet Hvor kjøper du plasterfjerner? Kunne vært greit til flere formål, og spesielt plasterflekker ser jo stygge ut når man har fjernet plasteret. Er det apotek, Vita, dagligvare eller hva? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Hvor kjøper du plasterfjerner? Kunne vært greit til flere formål, og spesielt plasterflekker ser jo stygge ut når man har fjernet plasteret. Er det apotek, Vita, dagligvare eller hva? Plasterfjerner får du i allefall kjøpt på apoteket. Greit å ha en flaske stående. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.