Gå til innhold

Fjerne prislapp under nye sko... *opprådd*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er beste måte å fjerne prislapp under nye sko? Det ødelegger jo hele inntrykket når en kommer med sko med rester av prislapp på.

Kjøpte _de_ lekre skolettene igår, og har såklart tatt bort mesteparten. Men det er svart såle, og prislappen var hvit...så nå sitter det igjen en hvit firkant under hver sko! *argh*

Må jeg sitte og skrape med noe skarpt, eller er det noe vidundermiddel som fjerner dette her.

hare1365380455
Skrevet

Plasterfjerner? Når det er klisterlapper under glass tar jeg på zalo og litt vann og gnir godt; da kommer det ofte av. Jeg er enig i at det ikke ser så kult ut om lappene sitter igjen under skoene....:)

Skrevet

Plasterfjerner? Når det er klisterlapper under glass tar jeg på zalo og litt vann og gnir godt; da kommer det ofte av. Jeg er enig i at det ikke ser så kult ut om lappene sitter igjen under skoene....:)

Plasterfjerner har jeg ikke.

Får prøve med zalo og vann...

Håper det nytter! :-D

(avgir rapport etterpå ;) )

Skrevet

Det funka, vettu! *S*

Tuusen takk for tips, det var jo enkelt nok.

Det enkle er jo som kjent ofte det beste ;-p

hare1365380455
Skrevet

Det funka, vettu! *S*

Tuusen takk for tips, det var jo enkelt nok.

Det enkle er jo som kjent ofte det beste ;-p

Det var jo godt!:) Det er så irriterende med slike merker som IKKE vil bort! Skal du ha de på fredag?

Skrevet

Det var jo godt!:) Det er så irriterende med slike merker som IKKE vil bort! Skal du ha de på fredag?

Det skal jeg ;-P

hare1365380455
Skrevet

Det skal jeg ;-P

(Til meg: Jeg lurer på om jeg skal ta med noen klistermerker og klistre under skoene til amber utpå kvelden....?);)

Skrevet

(Til meg: Jeg lurer på om jeg skal ta med noen klistermerker og klistre under skoene til amber utpå kvelden....?);)

*iiik*

Skrevet

Hehe-heeeee!!!

Da blir det papiljetter på deg ;-P

Skrevet

Er det noen som kikker under skoene til folk da? Sånne klistrelapper er mye verre på f.eks. glass (når de ikke står UNDER glasset, men midt på).

hare1365380455
Skrevet

Da blir det papiljetter på deg ;-P

Ikke bare på meg!

Skrevet

Er det noen som kikker under skoene til folk da? Sånne klistrelapper er mye verre på f.eks. glass (når de ikke står UNDER glasset, men midt på).

Det syns når man går, fresja. ;)

Hver gang man løfter opp foten litt for å ta et skritt, så riktig lyyyser prislappen opp hvis man lar være å fjerne den. Ikke særlig stilig.

;-D

Skrevet

Det syns når man går, fresja. ;)

Hver gang man løfter opp foten litt for å ta et skritt, så riktig lyyyser prislappen opp hvis man lar være å fjerne den. Ikke særlig stilig.

;-D

Ja, foratte det sa de en gang på shopaholic å, så det såh!!! :)

Skrevet

Ja, foratte det sa de en gang på shopaholic å, så det såh!!! :)

Gjorde de det? hehe jeg har ikke sett Shopaholic jeg da, men jeg har sett et par som gikk avgårde med lysende prislapp *s*

Men nå er begge lappene borte, så jeg kan bruke dem :-D

Skrevet

Gjorde de det? hehe jeg har ikke sett Shopaholic jeg da, men jeg har sett et par som gikk avgårde med lysende prislapp *s*

Men nå er begge lappene borte, så jeg kan bruke dem :-D

*S* Man ser stadig vekk damer som trasker rundt uten tanke for at prislappen synes faktisk MEGET godt! ;-)

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg har en flaske med plasterfjerner stående i kjøkkenskapet. Det er ikke bare prislapper under skoene som har en tendens til å sitte hardt. Synes det er rett som det er jeg trenger litt av dette vidundermiddelet :)

Skrevet

*S* Man ser stadig vekk damer som trasker rundt uten tanke for at prislappen synes faktisk MEGET godt! ;-)

...og det ser virkelig litt snålt ut, da.

Omtrent som å glemme å fjerne merkelappen bak i nakken på den nye jakka ;)

Skrevet

Jeg har en flaske med plasterfjerner stående i kjøkkenskapet. Det er ikke bare prislapper under skoene som har en tendens til å sitte hardt. Synes det er rett som det er jeg trenger litt av dette vidundermiddelet :)

Hvor kjøper du plasterfjerner? Kunne vært greit til flere formål, og spesielt plasterflekker ser jo stygge ut når man har fjernet plasteret.

Er det apotek, Vita, dagligvare eller hva?

:)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hvor kjøper du plasterfjerner? Kunne vært greit til flere formål, og spesielt plasterflekker ser jo stygge ut når man har fjernet plasteret.

Er det apotek, Vita, dagligvare eller hva?

:)

Plasterfjerner får du i allefall kjøpt på apoteket.

Greit å ha en flaske stående. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...