Gå til innhold

Fjerne prislapp under nye sko... *opprådd*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plasterfjerner får du i allefall kjøpt på apoteket.

Greit å ha en flaske stående. :)

ok, da skal jeg se etter det når jeg er på apoteket.

takk :)

Skrevet

...og det ser virkelig litt snålt ut, da.

Omtrent som å glemme å fjerne merkelappen bak i nakken på den nye jakka ;)

DET har jeg ikke glemt, for det ville jo ha klødd fælt! :-)

men jeg har faktisk glemt å ta bort den ekstra lappen som hang UNDER ermet på en dressjakke engang, og dro rett på fest! *he he*

Litt flaut.... ;-)

Skrevet

*S* Man ser stadig vekk damer som trasker rundt uten tanke for at prislappen synes faktisk MEGET godt! ;-)

Det artigste er et bilde av en brudgom som kneler ved alteret. Det eneste folk ser er jo prislappen under skoa hans. hehe...

Skrevet

Rødsprit tar det meste. Jeg ser jo tråden her at du har fiksa det, men jeg måtte bare ;)

Skrevet

Rødsprit tar det meste. Jeg ser jo tråden her at du har fiksa det, men jeg måtte bare ;)

:-D

Skrevet

Det artigste er et bilde av en brudgom som kneler ved alteret. Det eneste folk ser er jo prislappen under skoa hans. hehe...

*S*

Dette minner om noe annet jeg har hørt: Brudgommen kneler, og under skoa står det med store bokstaver: HJELP!

*he he*

Storyen forteller ikke om det er han selv eller noen kompiser som har skrevet det.... ;-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvor kjøper du plasterfjerner? Kunne vært greit til flere formål, og spesielt plasterflekker ser jo stygge ut når man har fjernet plasteret.

Er det apotek, Vita, dagligvare eller hva?

:)

Beklager sent svar. Har vært fraværende i noen uker. Plasterfjerner kjøpes på apotek :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...