amber sun Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Plasterfjerner får du i allefall kjøpt på apoteket. Greit å ha en flaske stående. ok, da skal jeg se etter det når jeg er på apoteket. takk 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 ...og det ser virkelig litt snålt ut, da. Omtrent som å glemme å fjerne merkelappen bak i nakken på den nye jakka DET har jeg ikke glemt, for det ville jo ha klødd fælt! :-) men jeg har faktisk glemt å ta bort den ekstra lappen som hang UNDER ermet på en dressjakke engang, og dro rett på fest! *he he* Litt flaut.... ;-) 0 Siter
Gjest catchy Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 *S* Man ser stadig vekk damer som trasker rundt uten tanke for at prislappen synes faktisk MEGET godt! ;-) Det artigste er et bilde av en brudgom som kneler ved alteret. Det eneste folk ser er jo prislappen under skoa hans. hehe... 0 Siter
Velouria Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Rødsprit tar det meste. Jeg ser jo tråden her at du har fiksa det, men jeg måtte bare 0 Siter
amber sun Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Rødsprit tar det meste. Jeg ser jo tråden her at du har fiksa det, men jeg måtte bare :-D 0 Siter
morsan Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Det artigste er et bilde av en brudgom som kneler ved alteret. Det eneste folk ser er jo prislappen under skoa hans. hehe... *S* Dette minner om noe annet jeg har hørt: Brudgommen kneler, og under skoa står det med store bokstaver: HJELP! *he he* Storyen forteller ikke om det er han selv eller noen kompiser som har skrevet det.... ;-) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hvor kjøper du plasterfjerner? Kunne vært greit til flere formål, og spesielt plasterflekker ser jo stygge ut når man har fjernet plasteret. Er det apotek, Vita, dagligvare eller hva? Beklager sent svar. Har vært fraværende i noen uker. Plasterfjerner kjøpes på apotek 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.