Gå til innhold

lookfantastic.com

Anbefalte innlegg

Baby Lemonade
Skrevet

Har vært skrevet mye om denne siden, og jeg mener jeg har lest at man ikke må betale porto når man bestiller fra dem? Det kommer i alle fall opp en masse i porto når jeg fyller opp handlekurven der.

Og hva skriver dere for å få de til å sette verdien til under 200 kroner?

Skrevet

De skriver alltid verdien til under 200 kr. Og ved store bestillinger deler de det opp i flere små esker. Har hvertfall aldri opplevd noe annet enn hørt om at noen har måttet betale toll. Så bestill i vei. :-)

Baby Lemonade
Skrevet

Strawberrynet har gratis frakt....

Takk for tipset, men det ser ikke ut som de har det jeg er ute etter, så da blir det vel lookfantastic.

Gjest fru 1 timmer
Skrevet

Strawberrynet har gratis frakt....

Hva selger de der som er billigere i utlandet?

Gjest papirtiger
Skrevet

Så vidt jeg vet så skriver de ikke ned verdien mer, ikke deler de opp bestillingen heller (det må du gjøre selv, men da betaler du selvsagt porto for alle pakkene)

Skrevet

Så vidt jeg vet så skriver de ikke ned verdien mer, ikke deler de opp bestillingen heller (det må du gjøre selv, men da betaler du selvsagt porto for alle pakkene)

Hva?! :-(

Jeg fikk en stor bestilling for kanskje 6 uker siden, den var delt opp i flere pakker og prisen skrevet ned... Vet du dette helt sikkert?

Gjest Eplesalat
Skrevet

Jeg fikk pakke sist uke og da skrev dem ned prisen.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hva?! :-(

Jeg fikk en stor bestilling for kanskje 6 uker siden, den var delt opp i flere pakker og prisen skrevet ned... Vet du dette helt sikkert?

Har en venninne som bestiller mye fra den siden og hun sier det.

Selv er jeg mer strawberrynet-bruker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...