Gå til innhold

Navn på beautiful-sang

Anbefalte innlegg

Skrevet

"You're beautiful, you're beautiful. You're bautiful, to me."

Mann som synger, litt sånn rolig og fin sang.

Fant ikke helt ut hvordan jeg skulle søke meg frem til dette på nettet. ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

"You Are So Beautiful" - Joe Cocker? Det er i alle fall en nydelig sang..

Gjest ChiengMai
Skrevet

"You Are So Beautiful" - Joe Cocker? Det er i alle fall en nydelig sang..

You are so beautiful

/To me

You are so beautiful

/To me

Can't you see

You're everything I hoped for

You're everything I need

You are so beautiful

/To me

Tror ikke det er særlig mer på den teksten. :-)

Skrevet

Kan bare si at jeg tror jeg skjønner hvilken du mener. Litt sår vokal, liksom. Men jeg kan ikke hjelpe deg noe mer, desverre...

Teit å svare da, kanskje ;-)

Skrevet

Kan bare si at jeg tror jeg skjønner hvilken du mener. Litt sår vokal, liksom. Men jeg kan ikke hjelpe deg noe mer, desverre...

Teit å svare da, kanskje ;-)

Neida, alltid hyggelig med svar så lenge det ikke er noe surt oppgulp man kommer med. ;)

Går det bra i barnehagen eller?

Gjest plateprater
Skrevet

Hehe, var nok ingen av de nei, men takk for forsøket. ;)

Har hørt den på radioen flere ganger i det siste.

James Blunt "you're beautiful, Asemor...En fantastisk fin sang som har spikret seg fast til hjernebarken min :)

Skrevet

Neida, alltid hyggelig med svar så lenge det ikke er noe surt oppgulp man kommer med. ;)

Går det bra i barnehagen eller?

Bedre og bedre for hver dag heldigvis.

Lillegutt gråter sårt når jeg går, men i følge media de siste dager så er visst det et godt tegn... Jeg vet bare at jeg blir temmelig svett av å gå fra ungen min i en slik tilstand, men han roer seg veldig raskt bare jeg er ute av syne. Og leker og er blid stort sett hele dagen. :-)

Skrevet

James Blunt "you're beautiful, Asemor...En fantastisk fin sang som har spikret seg fast til hjernebarken min :)

Takk takk, den lastes nå ned. :)

Skrevet

Som balsam for ørene dette her!

Ser også at jeg har gjengitt teksten litt feil, men nå har jeg iallefall sangen!

Skrevet

Omtrent hele albumet til James Blunt er verdt å ta seg tiden til å laste ned! Bare en anbefaling :)

Skrevet

Omtrent hele albumet til James Blunt er verdt å ta seg tiden til å laste ned! Bare en anbefaling :)

Jepp, fikk hele gitt. Har hørt gjennom nesten hele nå, det er behagelig musikk. :)

Gjest kårebjent
Skrevet

skjønner ikke at videoen til sangen kan være lovlig i norsk tv...

Mannen gjør selvmord pga en pike han ikke kan få??

Vet tidligere musikkvideoer som har blitt stoppet der samme "tema" er kommet opp.Why?

Skrevet

Sukk... nydelig stemme, nydelige sanger:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...