Gå til innhold

Kristin Halvorsen driter seg ut

Anbefalte innlegg

Gjest stemmer ikke SV iallefall
Skrevet

Er nok farget av at dette omhandlet en av de få sakene der jeg er enig med SV.

"Full kontroll" er bra å vise. "Iskald" er derimot et trekk som ikke hjelper krf noe særlig, og det er helt greit for meg ;-)

Hvilken sak er du enig i?

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Osiris

19

• mil1365380270

6

• Dorthe

5

• gripp

4

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Hvilken sak er du enig i?

Homofiles rettigheter.

Gjest stemmer ikke SV iallefall
Skrevet

Homofiles rettigheter.

Jeg er enig at homofile bør ha like rettigheter som oss som er hetro. MEN hva hjelper det at vi i Norge tillater adopsjon, når det ikke er et eneste giverland som vil godkjenne de som forelde? Det eneste vi oppnår ved det er at de aktuelle giverlanda stenger Norge ut og hindrer også hetrofile par å adoptere. Hvem tjener på det?? De homofile? Ja for da blir det likt for alle??

Nei barna må være i fokus i en slik sak.

mil1365380270
Skrevet

Jeg er enig at homofile bør ha like rettigheter som oss som er hetro. MEN hva hjelper det at vi i Norge tillater adopsjon, når det ikke er et eneste giverland som vil godkjenne de som forelde? Det eneste vi oppnår ved det er at de aktuelle giverlanda stenger Norge ut og hindrer også hetrofile par å adoptere. Hvem tjener på det?? De homofile? Ja for da blir det likt for alle??

Det handler ikke bare om utenlandsadopsjoner :-)

"Det eneste vi oppnår ved det er at de aktuelle giverlanda stenger Norge ut og hindrer også hetrofile par å adoptere. "

Nei, det gjør de vel ikke? Eneste som skjer er at ikke alle søkerne får tildeling.

Gjest stemmer iallefall ikke SV
Skrevet

Det handler ikke bare om utenlandsadopsjoner :-)

"Det eneste vi oppnår ved det er at de aktuelle giverlanda stenger Norge ut og hindrer også hetrofile par å adoptere. "

Nei, det gjør de vel ikke? Eneste som skjer er at ikke alle søkerne får tildeling.

Nei desverre, det er ikke slik. De kommer da til å synes at Norge er veldig liberale og tørr derfor ikke gi bort barn til oss.

mil1365380270
Skrevet

Nei desverre, det er ikke slik. De kommer da til å synes at Norge er veldig liberale og tørr derfor ikke gi bort barn til oss.

Hvordan får amerikanske homofile adoptert da?

Skrevet

Du er nok klar over at Ap. har styrt Norge mesteparten av tiden etter krigen, og derfor er vi der vi er nå.

Vi er der vi er nå pga oljen, og ikke Ap.

Hadde det ikke vært for Ap så hadde mange av de problemer vi nå sliter med for lengst vært løst.

Ikke sikkert at alt ville vært bedre, men min personlige mening er at Ap har feilet stort med tanke på det potensialet de har forvaltet.

Skrevet

Du sier vi har alt for mange gamle, hva mener du vi skal gjøre med dem da? Nå syns jeg du driter deg ut.

Jeg forstår godt at du var aktivt med og formet politikken til SV tidligere.

Og du driter deg like godt ut nå som den gang.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg forstår godt at du var aktivt med og formet politikken til SV tidligere.

Og du driter deg like godt ut nå som den gang.

*lol*

Gjest stemmer iallefall ikke SV
Skrevet

Hvordan får amerikanske homofile adoptert da?

Visste ikke at de fikk det, men samarbeidlanda til Norge er iallefall ikke villige til det. Kanskje de adopterer barn fra Amerika?

mil1365380270
Skrevet

Visste ikke at de fikk det, men samarbeidlanda til Norge er iallefall ikke villige til det. Kanskje de adopterer barn fra Amerika?

Ja, kanskje.

Skrevet

Ja, hun har fått en veldig dårlig start. Tror ikke valgkamp i Pakistan var så smart. Man må da være norsk statsborger for å stemme?

Også irriterer det meg meg at hun maser seg ihjel om barnehageplass. Alle vil da ha full barnehagedekning? Og det finnes faktisk andre alternativer for en toåring enn å være i barnehage hele dagen..

Ikke alle småbarnsforeldre trenger barnehage. Det må være i storbyene at dette er et problem, her vi bor (5 mil fra Oslo) får alle plass.

Skrevet

Dette er en fryktelig ting å si, men jeg lar det stå til:

Alle barn trenger en mamma, så lesbiske må gjerne adoptere for min del, men ikke to menn.

Nå var jeg politisk ukorrekt nå! :)

Skrevet

Dette er en fryktelig ting å si, men jeg lar det stå til:

Alle barn trenger en mamma, så lesbiske må gjerne adoptere for min del, men ikke to menn.

Nå var jeg politisk ukorrekt nå! :)

Jo, det er skrekkelig ukorrekt, men å plassere småunger i et hjem sammen med to skinkeryttere blir too much for de fleste.

Hensynet til barnet ofres i homsekampen. Ekkelt i grunnen, men ikke uventet.

Gjest Stemmer iallefall ikke SV,
Skrevet

Jamenne....hvis vi stemmer SV får alle unga gratis mobiltelefon, så da blir det vel Kristin likevel da. Rettferdighet er viktig vettu.

http://www.aftenposten.no/utdannelse/article1070249.ece

Jammen DA stemmer jeg SV såklart! Jeg vil nemlig spare penger på mobiltelefon til barna..Å alle barn MÅ ha mobil!!

Skrevet

Ja, hun har fått en veldig dårlig start. Tror ikke valgkamp i Pakistan var så smart. Man må da være norsk statsborger for å stemme?

Også irriterer det meg meg at hun maser seg ihjel om barnehageplass. Alle vil da ha full barnehagedekning? Og det finnes faktisk andre alternativer for en toåring enn å være i barnehage hele dagen..

Ikke alle småbarnsforeldre trenger barnehage. Det må være i storbyene at dette er et problem, her vi bor (5 mil fra Oslo) får alle plass.

... angående barnehager og sånn, så handler det om at alle som ønsker det skal få tilbud om en plass. - ingen forsøker å tvinge noen til å sende barna i barnehage.

- og ja.. dette er et kjempeproblem i og rundt storbyer. Rett du har i det.

Skrevet

Høybråtern var konge, iskald og med full kontroll. Klart det gagner partiet!

Med all respekt: når begynte Høybråten å gagne eget parti...?

Husker dere ikke suppa som oppstod da han skulle nomineres i vår..? Fylkene sloss ikke akkurat om å få ha ham som listetopp.

- for øvrig kom han godt ut av debatten med Halvorsen.

Skrevet

SV er et kommunistlignede parti. Partiprogrammet går stort sett ut på å ta fra folk valgfrihet, menneskerettigheter og rane flittige folk. Solidaritet og velferd er vikarierende argumenter for krafsing i godtfolks lommebok.

Eneste fordel med Stoltenberg og hans lakeier er de er litt mer moderate enn SV.

Men begge partier er ikke i stand til annet enn å kjøre landet nedenom økonomisk.

http://www.sv.no/iis6.cfm/

- her finner du arbeidprogrammet. Pek gjerne ut de kommunistiske delene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...