Gå til innhold

...og enda en stjålen vits, nå om blondinen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann og en blondine satt på et felles venterom for blod- og sædbanken.

Mannen: - Hvorfor er du her?

Blondinen: - Jeg er her for å gi blod. Jeg får 100 kroner gangen.

Mannen: - Jaså. Jeg er her for å gi sæd.

Blondinen: - Å, er det godt betalt?

Mannen: - Ja, jeg får 250 kroner gangen.

Blondinen ble sittende tankefull en stund før de ble kalt inn til hvert sitt rom. Et par måneder senere, treffer de hverandre på venterommet igjen.

Mannen: - Hei. Skal du gi blod nå igjen? Blondinen (uten å åpne munnen):- Mmm, mmm …

Skrevet

Hehe. Jeg har hørt den med en litt annen vri - men morsom er den lell!

Skrevet

Jeg skjønte den ikke fullt ut, men leste akkurat nå på nettavisen at mange kvinner som kjøper sæd på internett risikerer å få tilsendt dyresperm. Det er jo stusselig greier. Anyone med erfaring?

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

innbiller meg at jeg sett den som sketsj en gang(?)

Skrevet

Jeg skjønte den ikke fullt ut, men leste akkurat nå på nettavisen at mange kvinner som kjøper sæd på internett risikerer å få tilsendt dyresperm. Det er jo stusselig greier. Anyone med erfaring?

Det er innlegg om det rett bak her.

Men om du ikke skjønte den bør du kanskje fortelle den til noen i heimen, så kan de sikkert forklare deg at blondina hadde sæd i kjeften som hun ville donere.

Skrevet

Hehe. Jeg har hørt den med en litt annen vri - men morsom er den lell!

Jeg fortalte den i lunsjen jeg -og på slutten tok jeg en slurk melk og lot den renne ned på haka - da HYLTE kollegene mine! *HOHO*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...