bb71 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 En mann og en blondine satt på et felles venterom for blod- og sædbanken. Mannen: - Hvorfor er du her? Blondinen: - Jeg er her for å gi blod. Jeg får 100 kroner gangen. Mannen: - Jaså. Jeg er her for å gi sæd. Blondinen: - Å, er det godt betalt? Mannen: - Ja, jeg får 250 kroner gangen. Blondinen ble sittende tankefull en stund før de ble kalt inn til hvert sitt rom. Et par måneder senere, treffer de hverandre på venterommet igjen. Mannen: - Hei. Skal du gi blod nå igjen? Blondinen (uten å åpne munnen):- Mmm, mmm … 0 Siter
Gyda Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hehe. Jeg har hørt den med en litt annen vri - men morsom er den lell! 0 Siter
gripp Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg skjønte den ikke fullt ut, men leste akkurat nå på nettavisen at mange kvinner som kjøper sæd på internett risikerer å få tilsendt dyresperm. Det er jo stusselig greier. Anyone med erfaring? 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 innbiller meg at jeg sett den som sketsj en gang(?) 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg skjønte den ikke fullt ut, men leste akkurat nå på nettavisen at mange kvinner som kjøper sæd på internett risikerer å få tilsendt dyresperm. Det er jo stusselig greier. Anyone med erfaring? Det er innlegg om det rett bak her. Men om du ikke skjønte den bør du kanskje fortelle den til noen i heimen, så kan de sikkert forklare deg at blondina hadde sæd i kjeften som hun ville donere. 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hehe. Jeg har hørt den med en litt annen vri - men morsom er den lell! Jeg fortalte den i lunsjen jeg -og på slutten tok jeg en slurk melk og lot den renne ned på haka - da HYLTE kollegene mine! *HOHO* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.