Gjest money talks Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Noen som kan svare meg på denne? Jobber som leder for en butikk, og har en bonusavtale som utbetales i februar. Jeg begynte i bedriften i fjor sommer og fikk bonus for det 1/2 året, og nå har jeg sagt opp, jobber m.a.o. noe lengre enn i fjor. Jeg har lagt igjen en solid innsats og mener at jeg burde få "bonus" for den perioden jeg har jobbet. Noen som vet om jeg kreve å få "mitt" for innsatsen i år? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Les kontrakten din da vel! Der skal det stå om du har krav på bonus eller ei. 0 Siter
Gjest money talks Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Les kontrakten din da vel! Der skal det stå om du har krav på bonus eller ei. Bonusen er ikke kontraktsfestet. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Bonusen er ikke kontraktsfestet. I så fall har du bare arbeidsgivers gode vilje å støtte deg på. Sorry. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.