Gå til innhold

Hvor ofte har dere kontakt med kjæresten?

Anbefalte innlegg

Gjest Kari kenguru
Skrevet

Jeg lurer på hvor mye tid dere bruker med kjæresten dere som ikke er samboere? Snakker dere sammen hver eneste dag, ofte i uka, eller bare i helgene? Hvor mye SMS osv.?

Dere som har barn og kjæresten har evt. også barn, hvordan forholde seg til det. Da mener jeg mens forholdet blir holdt skjult for barna.

Skrevet

Jeg ser kjæresten alt for skjeldent, men det er fordi han reiser en del med jobben. Men har vi anledning er vi sammen i helgene og litt innimellom på ukedagene.

Vi snakker ikke hver dag på tlf, ikke sender vi sms heller daglig.jeg kunne sikkert gjort det, men han er ikke sånn som liker å kaste bort tid på tlf:)

Forøvrig er han verdens skjønneste kjærest, savner han mye siden jeg ser han lite og er alltid nyforelsket når jeg ser han:)

Vi har ett barn hver og har vært på ferie sammen med barna, så vi holder det ikke hemmelig.

Gjest avstandsforhold
Skrevet

Avstandsforhold: Snakker sammen de gangene vi har mulighet til å ringe gratis, dvs ca 4 ganger i uka. En til to sms pr dag (godnatt-mld). Minimalt mail.

(Vi er trygge på vår kjærlighet til hverandre)

Skrevet

Jeg bor i Bergen, han i Oslo, men vi treffes ofte, både med og uten barn (de vet om oss)

Det blir opptil flere sms hver dag, og iallefall en lang telefonsamtale hver kveld, men vi er veldig nyforelsket da.

Skal til Oslo med jobben i morgen, så da får vi litt tid sammen om ikke annet, på fredag skal jeg også til Oslo, da skal vi ha helgen sammen bare vi to. Men så skal han på jobb til USA og blir borte 14 dager, det blir fælt....hulk!

Skrevet

*Hehe* Nå er han ute på sjøen og vi sender minst 2 mailer hver i døgnet. :o) Han ringer sånn omtrent annenhver uke og da sitter vi 30-45 min og småprater.

Når han er hjemme sees vi så mye vi har mulighet til, men siden mine barn ennå ikke vet om ham så blir det jo like mye tid fra hverandre. Sms hver morgen og kveld når han er hjemme, minimum! Og litt mailing da også... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...