Gå til innhold

Utmeldelse av statskirken

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Rusle skrev (På 17.8.2005 den 21.57):

Jeg også(snart) Må ta meg sammen ;o) Gjør i hvert fall trimmen min regelmessig :o)

Da er du flinkere enn meg akkurat nå :o)

Skrevet
  Antikrist skrev (På 17.8.2005 den 22.05):

Jeg meldte meg ut for 30 år siden,da kom presten hjem til mora mi og ville vite hvorfor. Jeg var den eneste på skolen som ikke skulle komfirmeres. Presten trodde vel at jeg var antikrist og var alvorlig forskrekket.

Jeg møtte opp tre ganger på konfirmasjonsforberedelse. Da fikk jeg nok og stakk og presten rusjet ned til mora mi han også. Det var ikke mye hjelp i henne som er helt i mot kristendommen og alt som har med religion å gjøre

Skrevet
  Dorthe skrev (På 17.8.2005 den 21.56):

Jeg har ikke tilgang til kopimaskin, postkontoret tar ikke kopier lenger. Bare se, dette blir for vanskelig. Det er sikkert gjort med vilje ;o)

Har du ikke en scanner og en printer på maskinen din da?

Til sammen gjør de nytten som kopimaskin :-)

Skrevet
  Gemini skrev (På 17.8.2005 den 22.48):

Har du ikke en scanner og en printer på maskinen din da?

Til sammen gjør de nytten som kopimaskin :-)

Nei, jeg har ikke scanner. Har liksom ikke hatt bruk for det.

ikke fast nick
Skrevet

Jeg har ikke tilgang til kopimaskin, postkontoret tar ikke kopier lenger. Bare se, dette blir for vanskelig. Det er sikkert gjort med vilje ;o)

Spør på butikken hvor du handler, eller på bensinstasjonen om de kan hjelpe deg med å ta en kopi. Hender de yter litt ekstraservice...

Skrevet

Mannen min meldte seg nettopp ut (den dagen Kvarme ble biskop), og jeg tror bare han skrev brev. Han sendte i hvertfall ikke med dåpsattest for den har han ikke. Han skrev et kort brev hvor han opplyste om fødselsdato og dåpssted, og fikk kort tid etter brev hvor utmeldingen ble bekreftet.

Gjest Helle D. Ussen
Skrevet
  Dorthe skrev (På 17.8.2005 den 22.13):

Jeg møtte opp tre ganger på konfirmasjonsforberedelse. Da fikk jeg nok og stakk og presten rusjet ned til mora mi han også. Det var ikke mye hjelp i henne som er helt i mot kristendommen og alt som har med religion å gjøre

Om en person ikke er troende så mener jeg at han/hun ikke skal konfirmere seg.

Skrevet

Send brev til kjerka du 'tilhører'. Tror jeg. (Hehe... *sterk i troen*)

Skrevet

Biblioteket kopierer, i alle fall de fleste. Billigere enn posten er vi også visstnok. :o)

Skrevet
  Helle D. Ussen skrev (På 18.8.2005 den 6.28):

Om en person ikke er troende så mener jeg at han/hun ikke skal konfirmere seg.

Jeg er helt enig

Skrevet
  Lillemus skrev (På 18.8.2005 den 6.50):

Biblioteket kopierer, i alle fall de fleste. Billigere enn posten er vi også visstnok. :o)

Jeg kan stikke bort dit når heisen går igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...