Idéfix Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Kjøpte et snertent telt i sommer, til å ha over sengen. Teltet var utstillingsmodell og noe møkkete. Dette betalte jeg 1000 kroner for("nedsatt"), noe jeg ble fortalt var en svært god pris fordi slikt gjerne var litt dyrt. Idag, hjemme i Oslo, oppdaget jeg samme telt til 450, og nå føler jeg rundlurt. Kunne godt tenke meg å skrive et brev og si at jeg føler meg utrolig dårlig behandlet. Vel er jeg selv ansvarlig for mitt pengebruk, men de sa jo uoppfordret at det var en svært god deal. Hva ville dere gjort? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Ingenting, bisniss er bisniss, avtale er avtale. 0 Siter
Gjest Orddeling Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Mener du priskrig? For det er ikke det samme som pris på krig... ;-) 0 Siter
bb71 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Din feil! Men hva slags telt er dette, skjønte dette ikke helt... 0 Siter
Idéfix Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Ingenting, bisniss er bisniss, avtale er avtale. I utgangspunktet enig, men jeg mener at det er utrolig dårlig kundebehandling og rett og slett lyve om hvor godt kjøp det er. Jeg går ikke rundt å tror hver mann lyver... Så jeg kunne faktisk tenke meg å gi beskjed om at det er utrolig ufint å gjøre en handel med en kunde ved å "lokke" med løgn. Jeg dropper kanskje turen dit neste gang. 0 Siter
Gjest suleimann Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Priskrig skrives i et ord. Slik du skriver, så kan man tro at tråden handler om hva det koster å bedrive krig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Myggnett (som jeg antar du snakker om) er sesongvare vet du. Kan godt hende at en tusing var et røverkjøp tidlig på sommeren og at lagrene nå går ut til spottpris. 0 Siter
Gjest Lill B. Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 I utgangspunktet enig, men jeg mener at det er utrolig dårlig kundebehandling og rett og slett lyve om hvor godt kjøp det er. Jeg går ikke rundt å tror hver mann lyver... Så jeg kunne faktisk tenke meg å gi beskjed om at det er utrolig ufint å gjøre en handel med en kunde ved å "lokke" med løgn. Jeg dropper kanskje turen dit neste gang. Enig i svaret fra Lillemus. 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Priskrig skrives i et ord. Slik du skriver, så kan man tro at tråden handler om hva det koster å bedrive krig. Eventuelt kunne man sette et utropstegn bak, og så betyr det at man lovpriser krig! ;-) 0 Siter
Gjest suleimann Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Priskrig skrives i et ord. Slik du skriver, så kan man tro at tråden handler om hva det koster å bedrive krig. Ja, denne fordømte orddelingskulturen vi har fått de senere årene, får mange idiotiske utslag. 0 Siter
Gjest suleimann Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Eventuelt kunne man sette et utropstegn bak, og så betyr det at man lovpriser krig! ;-) Ja, denne fordømte orddelingskulturen vi har fått de senere årene, får mange idiotiske utslag. 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Ja, denne fordømte orddelingskulturen vi har fått de senere årene, får mange idiotiske utslag. Jeg har vurdert å melde meg inn i Astronomer mot orddeling! ;-) 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 I utgangspunktet enig, men jeg mener at det er utrolig dårlig kundebehandling og rett og slett lyve om hvor godt kjøp det er. Jeg går ikke rundt å tror hver mann lyver... Så jeg kunne faktisk tenke meg å gi beskjed om at det er utrolig ufint å gjøre en handel med en kunde ved å "lokke" med løgn. Jeg dropper kanskje turen dit neste gang. Det er ikke sikkert det visste at prisen var lavere et annet sted. Pris er så mangt. Innkjøp kan være små, mens de store kjedene får prisene svært mye lenger ned. Noen ganger kan det også skyldes merkeforfalskning og rett og slett feilprising. Jeg fikk 3 ulike priser i en møbelforrtning; en på varen, en på veggen og en i kassa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.