Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et snertent telt i sommer, til å ha over sengen. Teltet var utstillingsmodell og noe møkkete.

Dette betalte jeg 1000 kroner for("nedsatt"), noe jeg ble fortalt var en svært god pris fordi slikt gjerne var litt dyrt.

Idag, hjemme i Oslo, oppdaget jeg samme telt til 450, og nå føler jeg rundlurt.

Kunne godt tenke meg å skrive et brev og si at jeg føler meg utrolig dårlig behandlet.

Vel er jeg selv ansvarlig for mitt pengebruk, men de sa jo uoppfordret at det var en svært god deal.

Hva ville dere gjort?

Gjest Halling
Skrevet

Ingenting, bisniss er bisniss, avtale er avtale.

Gjest Orddeling
Skrevet

Mener du priskrig? For det er ikke det samme som pris på krig... ;-)

Skrevet

Din feil!

Men hva slags telt er dette, skjønte dette ikke helt...

Skrevet

Ingenting, bisniss er bisniss, avtale er avtale.

I utgangspunktet enig, men jeg mener at det er utrolig dårlig kundebehandling og rett og slett lyve om hvor godt kjøp det er. Jeg går ikke rundt å tror hver mann lyver...

Så jeg kunne faktisk tenke meg å gi beskjed om at det er utrolig ufint å gjøre en handel med en kunde ved å "lokke" med løgn.

Jeg dropper kanskje turen dit neste gang.

Gjest suleimann
Skrevet

Priskrig skrives i et ord. Slik du skriver, så kan man tro at tråden handler om hva det koster å bedrive krig.

Skrevet

Myggnett (som jeg antar du snakker om) er sesongvare vet du. Kan godt hende at en tusing var et røverkjøp tidlig på sommeren og at lagrene nå går ut til spottpris.

Gjest Lill B.
Skrevet

I utgangspunktet enig, men jeg mener at det er utrolig dårlig kundebehandling og rett og slett lyve om hvor godt kjøp det er. Jeg går ikke rundt å tror hver mann lyver...

Så jeg kunne faktisk tenke meg å gi beskjed om at det er utrolig ufint å gjøre en handel med en kunde ved å "lokke" med løgn.

Enig i svaret fra Lillemus.

Skrevet

Priskrig skrives i et ord. Slik du skriver, så kan man tro at tråden handler om hva det koster å bedrive krig.

Eventuelt kunne man sette et utropstegn bak, og så betyr det at man lovpriser krig! ;-)

Gjest suleimann
Skrevet

Ja, denne fordømte orddelingskulturen vi har fått de senere årene, får mange idiotiske utslag.

Gjest suleimann
Skrevet

Eventuelt kunne man sette et utropstegn bak, og så betyr det at man lovpriser krig! ;-)

Ja, denne fordømte orddelingskulturen vi har fått de senere årene, får mange idiotiske utslag.

Skrevet

Jeg har vurdert å melde meg inn i Astronomer mot orddeling! ;-)

Gjest Halling
Skrevet

Det er ikke sikkert det visste at prisen var lavere et annet sted. Pris er så mangt. Innkjøp kan være små, mens de store kjedene får prisene svært mye lenger ned. Noen ganger kan det også skyldes merkeforfalskning og rett og slett feilprising. Jeg fikk 3 ulike priser i en møbelforrtning; en på varen, en på veggen og en i kassa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...