Lillemus Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har mannlige venner som jeg gjerne klemmer og kysser på kinnet og som jeg gjerne skulle pratet fortrolig med og lagt hodet i fanget til. _Men_ jeg holder meg til klem og kyss på kinnet dersom en av oss eller begge har en partner. Jeg vet jo selv at jeg ikke ville gjort noe mer og at det hele er helt uskyldig, men for ikke å skape trøbbel for noen så lar jeg det være. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194698-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/page/2/#findComment-1358786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja,men.....ha DIn mening Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Takk for et ærlig svar:) Jeg skjønner og er enig i at det ikke hadde betydning overhodet, men uansett så går det kaldt nedover ryggen min når jeg ser at hun ligger sånn på den måten sammen med en annen. Jeg vil gjerne ta med at hun sa selv at hvis hun hadde sett et sånt bilde av meg så hadde hun kommet til å blitt kjempeskuffa og lei seg. Siden du "dorthe" svarer så vil jeg tro at du har erfaring fra sånne situasjoner, men uansett om det ikke har skjedd noe seksuelt eller at det var følelser inni bildet, synes du ikke at det er litt gærent å gjøre sånn? Jeg forstår ikke hvorfor du spør andre hva de syns. Dette er SÅ individuelt. Noen takler det, andre ikke. Noen syns et lite kyss på munnen er greit, andre ikke. Det viktigste er hva DU mener og hvordan dere har det i forholdet. Hvis du stoler på henne,skal du selvsagt bare glemme dette, men dere må jo snakke om "regler", dere imellom, om hva dere aksepterer ved den andres handlinger og slikt. Ingen andre kan bestemme det, og andres meninger skal ikke spille noen rolle for dere. Noen har åpen forhold, andre ikke osv...Du er som du er! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194698-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/page/2/#findComment-1360900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.