Gjest dette er jeg beykmret for.... Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hallo. Jeg er en jente på 23 år som har hatt vondt i nyrene et par dager. I dag fikk jeg også vondt i halsen - kan dette være kyssesyken? Har vert mye plaget av urinveisinfeksjon før, men dette har jeg ikke hatt på lenge, så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre at jeg har vondt i nyrene. Har vert veldig slapp og trett i det siste, har ikke hatt noe overkudd i det hele tatt. Noen som vet hva dette kan være? Glad for svar. Hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Nyrene skal du passe godt på, ta en urinprøve av morgenurin og lever den på laben på legekontoret i morgen tidlig. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Du bør gå til lege så snart som mulig. Er du plaget med urinsveisinfeksjoner, kan infeksjonen gå opp i nyrene, og det er ikke noe særlig. Du kan ha fått en nyrebekkenbetennelse, og den må behandles. Ring til legen nå med en gang! God bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.