Gjest svidd føflekk Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Får jeg fjernet betennelsen selv ved å bruke brulidine? D er ikke "våt" betennelse, det er mer en hinne over. Som om dn ligger _litt_ dypt, men jeg skal nok klare å dra d frem. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Er det føflekk, så kom deg til lege!! Hvis ikke kan du se om du ordner opp selv? Gi det noen dager... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Hvis det er føflekk som har begynt å verke så er det ikke noe du skal kødde med selv - hudkreft begynner gjerne sånn! Pell deg til legen straks! 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Da jeg var nyoperert for noen måneder siden gikk det betennelse i et sår som jeg selv prøvde å rense og bytte på etter beste evne. Det ble ikke særlig verre, men heller ikke bedre. Etter et par uker skjønte jeg at jeg kanskje burde gå til legen, og der fikk jeg kjeft fordi jeg ikke hadde kommet før. :-D Hadde en antibiotika-kur og ble bra igjen. Så; Gå til legen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.