Gå til innhold

Fjerne betennelse selv. hast.

Anbefalte innlegg

Gjest svidd føflekk
Skrevet

Får jeg fjernet betennelsen selv ved å bruke brulidine? D er ikke "våt" betennelse, det er mer en hinne over. Som om dn ligger _litt_ dypt, men jeg skal nok klare å dra d frem.

Skrevet

Er det føflekk, så kom deg til lege!!

Hvis ikke kan du se om du ordner opp selv? Gi det noen dager...

Skrevet

Hvis det er føflekk som har begynt å verke så er det ikke noe du skal kødde med selv - hudkreft begynner gjerne sånn! Pell deg til legen straks!

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Da jeg var nyoperert for noen måneder siden gikk det betennelse i et sår som jeg selv prøvde å rense og bytte på etter beste evne. Det ble ikke særlig verre, men heller ikke bedre. Etter et par uker skjønte jeg at jeg kanskje burde gå til legen, og der fikk jeg kjeft fordi jeg ikke hadde kommet før. :-D Hadde en antibiotika-kur og ble bra igjen. Så; Gå til legen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...