Gjest svidd føflekk Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Føflekken er skåret bort og ble svidd istede for sydd. D er betennelse på såret nå. Vil d være mulig å fjerne betennelse som ikke er "våt"..........? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Den kan nok gå dypt i og ned at den er lukket inne, få en lege til å se på det! Det er ikke noe du skal kødde med selv. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Nå har ikke jeg mye peiling på medisin - men denne type betennelse ville jeg nok tatt alvorlig og latt fastlegen rydde opp i. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Si meg, har du tenkt å spørre til du får et svar du selv er fornøyd med, eller? Gå til legen, det er det eneste fornuftige du kan gjøre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Si meg, har du tenkt å spørre til du får et svar du selv er fornøyd med, eller? Gå til legen, det er det eneste fornuftige du kan gjøre. 7 stykker er vi vel som på 3 innlegg tilsammen har svart "gå til legen"; men det kan jo tenkes det kommer en som sier at det går over av seg selv. Ikke godt å vite, vet du. ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Husk at en føflekk er veldig lang med rota så såret er veldig dypt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.