Gjest har du spilt det? Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 http://www2.nrk.no/spill/?spill=sudoku http://www.menneske.no/sudoku/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Jeg holder meg unna, jeg vet jeg kommer til å bli hekta og jeg er hekta nok på DOL! ) 0 Siter
annegunn Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Hos oss er begge de voksne pluss jentungen på åtte år hekta... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Jeg holder meg unna, jeg vet jeg kommer til å bli hekta og jeg er hekta nok på DOL! ) He he, det samme her. Jeg kan bli så hekta på slike ting at det går utover middaglaging og alt ;-) Så jeg holder meg klokelig unna. 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Jepp! :-) Dette var favorittsyssel på stranda i sommer! :-) Jeg foretrekker papirvarianten, for jeg vil gjerne "kladde" litt rundt. Pluss at den er letter å få med seg over alt. 0 Siter
bb71 Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Synes denne er bedre: http://websudoku.com/ 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Oh, sudoku er kjempegøy, men det må være på papir 0 Siter
favn Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Har prøvd noen ganger, men ser ikke det store i å spre 1-2-3-4-5-6-7-8-9 ni ganger på et ark. Det handler jo bare om å eliminere muligheter. Da er et skikkelig kryssord veldig lærerikt og mye morsommere. Dagblad-Magasinet på lørdag er bra. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Har prøvd noen ganger, men ser ikke det store i å spre 1-2-3-4-5-6-7-8-9 ni ganger på et ark. Det handler jo bare om å eliminere muligheter. Da er et skikkelig kryssord veldig lærerikt og mye morsommere. Dagblad-Magasinet på lørdag er bra. Prøv en vanskeligere variant, da er det plutselig ikke bare snakk om eliminering 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Oh, sudoku er kjempegøy, men det må være på papir Nå har det kommet sudoku blad også! Finnes som blad til 29 kroner og pocket bok til 99 kroner disse er fullspekket med sudoku oppgaver! Fåes kjøpt på Narvesen og i bokhandelen. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Nå har det kommet sudoku blad også! Finnes som blad til 29 kroner og pocket bok til 99 kroner disse er fullspekket med sudoku oppgaver! Fåes kjøpt på Narvesen og i bokhandelen. Oh..det må jeg kjøpe Det beste hadde vært om det var ulike vanskelighetsgrader på bladene. De letteste er ikke noe gøy 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Oh..det må jeg kjøpe Det beste hadde vært om det var ulike vanskelighetsgrader på bladene. De letteste er ikke noe gøy Enig med deg, men bladet og boken har mange ulike vanskelighetsgrader i seg. Men jeg har merket at det som står omtalt som moderat der er vanskeligere enn en del av det som er omtalt som moderat i noen aviser. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Oh..det må jeg kjøpe Det beste hadde vært om det var ulike vanskelighetsgrader på bladene. De letteste er ikke noe gøy Det er lett,middels og vanskelif i dem + at det er to nye japanske oppgaver i det bladet. Det som er litt synd er at det bare er oppgaver med 9 tall. Det kan hende du må lete etter bladet for det ble visst rift om det og det er over en uke siden det kom ut. 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Det er lett,middels og vanskelif i dem + at det er to nye japanske oppgaver i det bladet. Det som er litt synd er at det bare er oppgaver med 9 tall. Det kan hende du må lete etter bladet for det ble visst rift om det og det er over en uke siden det kom ut. Men den pocketboka hadde både 4-talls, 6-talls PLUSS en der det skulle plasseres 10 tall + 5 bokstaver!! Men den sistnevnte er ikke noe vanskeligere logikk bak - man bare bruker ekstra lang tid på å eliminere, og det synes jeg ikke er så stas. Egentlig liker jeg de 6-talls med høy vanskelighetsgrad godt, for da har man en god utfordring, men man "kaster" ikke bort tiden med å telle over hele tiden! *S* I det heftet synes jeg den bro-oppgaven var ganske morsom, men den der "gå-rundt"-greia var ganske kjedelig.... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Men den pocketboka hadde både 4-talls, 6-talls PLUSS en der det skulle plasseres 10 tall + 5 bokstaver!! Men den sistnevnte er ikke noe vanskeligere logikk bak - man bare bruker ekstra lang tid på å eliminere, og det synes jeg ikke er så stas. Egentlig liker jeg de 6-talls med høy vanskelighetsgrad godt, for da har man en god utfordring, men man "kaster" ikke bort tiden med å telle over hele tiden! *S* I det heftet synes jeg den bro-oppgaven var ganske morsom, men den der "gå-rundt"-greia var ganske kjedelig.... Skjønner ikke den gå rundt greia jeg,har kopiert opp mange eksemplarer for å prøve meg,men jeg har gitt opp den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.