Gjest Shira12 Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106773 Det meste jeg noen gang har fått, var en hundrelapp, da jeg jobbet som stuepike. Ser jo nå i ettertid at jeg heller burde ha hatt sommerjobb på en kafe e.l ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Så artig! Heldig jente. Hun var ekstremt heldig ja :-) Det slår iallefall de få tierene jeg har fått i driks oppigjennom årene. 0 Siter
Velouria Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg har fått masse driks etter noen år i bar bransjen, men ikke noe i nærheten av dette, desverre. Da jeg jobbet i statene var det en mann som tilbød meg å bli med på roadtrip og gambling ferie til Las Vegas om jeg ga ham litt "ekstra service", men det takket jeg pent nei til 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg har fått masse driks etter noen år i bar bransjen, men ikke noe i nærheten av dette, desverre. Da jeg jobbet i statene var det en mann som tilbød meg å bli med på roadtrip og gambling ferie til Las Vegas om jeg ga ham litt "ekstra service", men det takket jeg pent nei til Skjønner at du takket pent nei til det ja. Jeg tipser ofte når jeg er på bar, men det blir bare noen få kroner det da. Men så har jeg heller ikke biler som jeg ikke har brukt for ;-) 0 Siter
Gjest svenskesara Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 ja,en må vel være svensk for å være så frekk at en faktisk ringer og(i mine øyne)tigger en bil? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 ja,en må vel være svensk for å være så frekk at en faktisk ringer og(i mine øyne)tigger en bil? Jeg hadde nok ikke ringt, men det er meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.