Gå til innhold

Hvor mye har du fått i driks?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Så artig! Heldig jente.

Hun var ekstremt heldig ja :-)

Det slår iallefall de få tierene jeg har fått i driks oppigjennom årene.

Skrevet

Jeg har fått masse driks etter noen år i bar bransjen, men ikke noe i nærheten av dette, desverre.

Da jeg jobbet i statene var det en mann som tilbød meg å bli med på roadtrip og gambling ferie til Las Vegas om jeg ga ham litt "ekstra service", men det takket jeg pent nei til :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har fått masse driks etter noen år i bar bransjen, men ikke noe i nærheten av dette, desverre.

Da jeg jobbet i statene var det en mann som tilbød meg å bli med på roadtrip og gambling ferie til Las Vegas om jeg ga ham litt "ekstra service", men det takket jeg pent nei til :)

Skjønner at du takket pent nei til det ja.

Jeg tipser ofte når jeg er på bar, men det blir bare noen få kroner det da.

Men så har jeg heller ikke biler som jeg ikke har brukt for ;-)

Gjest svenskesara
Skrevet

ja,en må vel være svensk for å være så frekk at en faktisk ringer og(i mine øyne)tigger en bil?

Gjest Shira12
Skrevet

ja,en må vel være svensk for å være så frekk at en faktisk ringer og(i mine øyne)tigger en bil?

Jeg hadde nok ikke ringt, men det er meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...