Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg har laget nan-brød før, men finner ikke oppskrifta. har funnet oppskrift på nett, men der står det at det skal stekes på plate (vil vel si stekepanne?). JEg har før stekt i ovn, og vil helst gjøre det nå også. Noen som vet hvordan tempen skal være? Mener det var noe med grill og høyt i ovnen, men husker ikke!

Anyone?

Skrevet

...og ellers må jeg bare si at jeg har laget en lang tråd helt av meg selv!!!!

hehe :) Artig :)

Skrevet

hehe :) Artig :)

Gøy at du vil være med å lange en lang intetsigende tråd!!!!

Nå skal jeg gå å bake, så får vi se hvordan de blir stekt senere i dag...

Gjest bare til info
Skrevet
:o) plate, er den platen du bruker i stekeovnen det da
Skrevet

Nanbrøddeigen dæljes fast på veggen i tandoriovnen din, og stekes der.;o)

Skrevet

:o) plate, er den platen du bruker i stekeovnen det da

Det sto panne.....i oppskriften altså.

Skrevet

Nanbrøddeigen dæljes fast på veggen i tandoriovnen din, og stekes der.;o)

Takk for hjelpen!!!!

*viser fingeren*

...stikker til India!

Skrevet

Gøy at du vil være med å lange en lang intetsigende tråd!!!!

Nå skal jeg gå å bake, så får vi se hvordan de blir stekt senere i dag...

Se det, nå ble den _enda_ litt lenger :D

Skrevet

Hvorfor skriver du stor E i jeg?

Fordi jeg er så lynende rask til å skrive at jeg ikke rekker å ta høyre lillefinger bort fra shift-tasten før jeg kommet til g....

Skrevet

Fordi jeg er så lynende rask til å skrive at jeg ikke rekker å ta høyre lillefinger bort fra shift-tasten før jeg kommet til g....

sånn er jeg og - heldigvis har jeg autokorrektur i Word så det retter seg opp av seg selv der...

Skrevet

sånn er jeg og - heldigvis har jeg autokorrektur i Word så det retter seg opp av seg selv der...

Jepp, det har jeg også. Tror det gjør at jeg blir litt ekstra sløv med korrekturen når jeg ikke har det. Blir mye skrivefeil her inne bl.a.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...