Gjest isa1 Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 spør her siden det haster litt:) noen som kan si meg hvor jeg finner armour i norge, pris og hvirdan den virker ifht levaxin? millioner takk på forhånd:) 0 Siter
Gjest *rister på huet* Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Hvorfor søker du ikke selv hvis det haster, i stedet for å vente (kanskje forgjeves) på at andre skal søke for deg ? 0 Siter
Gjest ikke reseptfritt Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Armour fås kun på registreringsfritak, dvs. at din lege må søke for deg. Det er altså ikke reseptfritt. Når du har fått papirene leverer du dem på ditt nærmeste apotek og kan hente medisinen etter et par dager. Du finner masse informasjon om Armour her: http://www.toreolsen.com/forum 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Hvorfor søker du ikke selv hvis det haster, i stedet for å vente (kanskje forgjeves) på at andre skal søke for deg ? jaaaaaaaaa men åssen gjør man det?har jo ikke den fjerneste anelse på hva dette er eller hvordan det virker eller noe som helst:( fikk med meg om noe sånn registreringsfritak eller noe sånn men gudene vet hva dette går ut på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.