Gjest anonym for øyeblikket! Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Har i e 3-4 mnd. tid slitt med diare. Bare etter at jeg har spist noe. Det går ca.15-45 minutter så sitter jeg der på do! Liker ikke å gå til lege,men håper noen her inne vet hva det kan være? 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Cøliaki? Mage/tarm betennelse, katar, sår etc? Snakk med legen. Diare så lenge er ikke bra, du tapper kroppen for mineraler og vitaminer og alt. 0 Siter
Gjest "for jeg er den du veit..." Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Spis grovt og få i deg kli. Men snakk med legen din. Har du tapt deg i vekt? Drikk godt, vann og cultura. 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Du må komme deg til lege. uten å uroe deg mer enn nødvendig, så bør du tenke over at dine symptomer er de første man får ved tykktarmskreft. 0 Siter
Gjest "for jeg er den du veit..." Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Har du flyttet nylig? Om du har flyttet til et nytt sted/land kan du reagere på anderledes bakterieflora. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Det kan være cøliaki, sår i tarmene, kronisk tarmbetennelse, matallergier etc. etc. Ingen her kan gi deg et tilfredsstillende svar på dine plager. Du må gå til lege for en ordentlig utredning. Da kan du finne ut hva det er og få behandling som forhåpentligvis leger plagene dine. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.