Gå til innhold

Hva kan det være?

Gjest anonym for øyeblikket!

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for øyeblikket!
Skrevet

Har i e 3-4 mnd. tid slitt med diare.

Bare etter at jeg har spist noe.

Det går ca.15-45 minutter så sitter jeg der på do!

Liker ikke å gå til lege,men håper noen her inne vet hva det kan være?

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Cøliaki? Mage/tarm betennelse, katar, sår etc?

Snakk med legen. Diare så lenge er ikke bra, du tapper kroppen for mineraler og vitaminer og alt.

Gjest "for jeg er den du veit..."
Skrevet

Spis grovt og få i deg kli. Men snakk med legen din. Har du tapt deg i vekt? Drikk godt, vann og cultura.

Gjest soldier
Skrevet

Du må komme deg til lege. uten å uroe deg mer enn nødvendig, så bør du tenke over at dine symptomer er de første man får ved tykktarmskreft.

Gjest "for jeg er den du veit..."
Skrevet

Har du flyttet nylig? Om du har flyttet til et nytt sted/land kan du reagere på anderledes bakterieflora.

Skrevet

Det kan være cøliaki, sår i tarmene, kronisk tarmbetennelse, matallergier etc. etc.

Ingen her kan gi deg et tilfredsstillende svar på dine plager.

Du må gå til lege for en ordentlig utredning. Da kan du finne ut hva det er og få behandling som forhåpentligvis leger plagene dine.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...