Gjest på forhånd takk for hjelpen Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Hvis du har de siste numrene en - tre uker bakover, kan du være snill å gå på siden der leserene spør legen, ei jente hadde problemer med rødming og svetting i ansiktet. Hun får et råd om å kjøpe noe å smøre seg inn med, dette kjøpes på apotek / helsekost. Hva heter middelet ?? Jeg har så store problemer med svetting i ansiktet (svetter ingen andre steder), så dette middelet skulle IKKE være uprøvd, men så finner jeg ikke bladet igjen !! Kan du hjelpe meg ?? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Nettopp gitt bort Ukeblad for flere uker til naboen.Kan ingen hjelpe deg så ring bladet du. 0 Siter
vannlilja1365380890 Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Det heter Yerka. Fåes kjøpt på helsekost. Det står forresten i ukas Norsk Ukeblad, så du burde kjøpe det. 0 Siter
Gjest på forhånd takk for hjelpen Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Det heter Yerka. Fåes kjøpt på helsekost. Det står forresten i ukas Norsk Ukeblad, så du burde kjøpe det. Tusen tusen takk for hjelpen ). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.