Gå til innhold

Dårlig humør

Anbefalte innlegg

monique1365380367
Skrevet

Fy faen for noen kiiipe siste dager eg har hatt!

Småkrangla med "kjæresten".som er helt fersk....i forholdet med meg!..Ungane har vært umulig....er generellt bare i skikkelig dårlig humør!...trenger litt oppmuntring her nå!...går på toppen av det hele og venter på ett jobbtillbud...som eg vet kommer, men vet bare ikke når!...huff og huff..

er det bare meg som er i dårlig humør om dagen eller?

Skrevet

Huff, det er ikke godt med slike dager, vi alle har vel det innimellom.

Selv har jeg det veldig bra i dag og er fornøyd med det meste . Håper det varer lenge .

Håper humøret ditt også blir bedre snart. Stell godt med deg selv. Gjør noe som du liker, ta et bad, ta hårkur, kjøp deg noe godter, les et blad, se en god fil, gå en tur eller noe. Vær snill med deg selv.

Skrevet

Jeg og har hatt et par sånne kjipe dager, når jeg tenker meg om har jeg det hver måned på denne tiden:o) (les PMS)

Jeg har vært rastløs og drittlei av jobben, irritert på eksen, ungere maser, og jeg har savnet kjæresten min. På sånne dager er det eneste som hjelper å shoppe, men er ganske blakk etter ferien og må nok vente til lønning i slutten av månden, grrr....

Men jeg vet at dritthumøret går over like fort som det kommer,men det er fælt mens det står på. Du får trøste deg med at det går over... Prøv å ikke krangle med kjæresten, fortell ham heller hvordan du har det og be ham trøste deg :o) En god og forståelsesfull kjæreste gjør underverker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...