Gå til innhold

VHS filmer

Anbefalte innlegg

Gjest Rydder nå
Skrevet

Har en hel haug med barnefilmer i VHS.Er det bare i kaste dem, eller kan jeg selge dem? Hvor mye kan man da ta pr film? Er det noen som i det hele tatt ser VHS fremdeles?

Skrevet

Hvis de ikke er veldig slitte så kanskje biblioteket vil ha dem? Hvis du alikevel skal kaste dem, mener jeg.

Vi har noen video-filmer hjemme som ungene ser på fra tid til annen, men jeg hadde ikke giddet kjøpe brukte videofilmer selv nei. Nye kunne jeg nok kjøpt for en billig penge.

Skrevet

Hvis du likevel skal kvitte deg med dem (kaste dem) kan du kanskje høre om det er en barnehage eller noe i nærheten som kan være interessert, hvis det er filmer som kan passe til den aldersgruppen...

Gjest gi bort mot henting
Skrevet

Selg alle samlet for feks 50 kroner, mot rask henting, på Finn. Så slipper du å kaste noe som andre kan ha glede av.

Har blitt kvitt mye på den måten, ting som er brukbart og dermed dumt å kaste.

Skrevet

Gi de heller til en barnehage, et krisesenter, barneavdelingen på sykehuset, skolen, frivillighetssentralen, fretex, eller sett inn en annonse på finn.no om at de gis bort mot henting. Gis-bort-annonser på finn er gratis.

Å kaste ting som er fullgode er unødvendig når det er andre som kunne ha stor glede av det.

Gjest josefine 1
Skrevet

Her går videospilleren fortsatt. (Vi har kombinert DVD/VHS) For jentene er ingenting som videofilmene :o)

Gjest hilsen en alenemamma
Skrevet

Jeg overtar gjerne noen av deg, evt for en billig penge. Hvis du bor i Oslo, da. Vi har gammel videospiller.

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...