Gå til innhold

Dårlige sider

Gjest fast bruker - neppe?

Anbefalte innlegg

Gjest fast bruker - neppe?
Skrevet

Jeg bruker en hel masse sider på internett daglig, disse sidene er de desidert dårligste - her låser det seg annenhver dag, innlegg kommer ikke opp, i det hele tatt----

Tror jeg fjerner de fra favorittene mine for dette irriterer.

Gjest *himler*
Skrevet

Ja, det burde du absolutt gjøre. Livet er for kort til å irritere seg over bagateller.

Gjest ikke mobb kameraten min
Skrevet

Denne tråden er et klart eksempel på gruppemobbing. Jeg har sett mange tråder med klager på disse sidene med støtte fra andre brukere. Nå var det en anonym som klagde, det første svaret var sakrastisk og de andre geitene følger etter.

Morsomt å se menneskets flokkmentalitet.

Jeg er for øvrig enig i at det altfor ofte går tregt her.

Søk på ordet sirup f.eks. .........

Gjest ikke mobb kameraten min
Skrevet

Denne tråden er et klart eksempel på gruppemobbing. Jeg har sett mange tråder med klager på disse sidene med støtte fra andre brukere. Nå var det en anonym som klagde, det første svaret var sakrastisk og de andre geitene følger etter.

http://www.doktoronline.no/wacms/search/search.wa2?_cmd=search_forum&op=and&search=sirup&count=100&type=message&forumlist=35&x=62&y=7

Gjest morsomt å se
Skrevet

så enig så enig.

Hadde det vært en av de "faste" som klagde hadde svarene vært av en _helt_ annan karakter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...