Gå til innhold

Venneinnslag - bryllup

Gjest har jernteppe....snart gjest...

Anbefalte innlegg

Gjest har jernteppe....snart gjest...
Skrevet

Anyone? Noen som har et tips til kort venneinnslag (humor) i bryllup... (Ikke hjemmesnekret sang.....)

Fortsetter under...

Gjest bilder kanskje
Skrevet

Har dere gode bilder (fine og morsomme, men ikke "vulgære"), så kan dere lage et lysbildeshow (dvs scanne de som ikke er digitale, og bruke pc / videokanon). Lage en liten tale / fortelling om hvordan dere kjenner bruden.

Innslaget bør ikke være langt.

Gjest forslag
Skrevet

Det må være et kort innslag. Dere kan kle dere som skikkelige husmødre med forkle og skaut på hodet og kanskje ha en støvkost i hånden. Så kan dere på sparket fortelle litt om hvor forelsket bruden ble da hun møtte mannen sin for første gang....

Skrevet

Det må være et kort innslag. Dere kan kle dere som skikkelige husmødre med forkle og skaut på hodet og kanskje ha en støvkost i hånden. Så kan dere på sparket fortelle litt om hvor forelsket bruden ble da hun møtte mannen sin for første gang....

Hva i all verden var poenget med utkledningen som husmødre? henger det sammen med historier om da bruden møtte Han?

Gjest forslag
Skrevet

Hva i all verden var poenget med utkledningen som husmødre? henger det sammen med historier om da bruden møtte Han?

Jeg kom bare med et forslag. En liten utkledning kan de kanskje ha, de kan jo bestemme seg selv for hva de skal ha på seg....

Skrevet

Hørtes ut til å bli et "morsomt" bryllup - hihi - not... Heller ingen venneinnslag da, synes nå jeg

Annonse

Gjest forslag
Skrevet

Hørtes ut til å bli et "morsomt" bryllup - hihi - not... Heller ingen venneinnslag da, synes nå jeg

Enig, jeg synes det er kjedelig med slike innslag. Jeg kom bare med et forslag som "har jernteppe" spurte om.

Skrevet

Alle venninnene kan ha med ent ing hver som blir overrakt bruden som en liten gave.Til hver ting må det knytte seg en historie som blir fortalt før overrekkelsen. Her må en bare bruke fantasien, og det kan være alt fra små tullegaver til mer verdifulle ting.

Som feks at bruden elsket å plukke blåveis, og så overrekkes en bukett (hvis årstiden er der) eller et kort/bilde med blåveismotiv.

En kan si ta det var et problem at bruden aldri hadde te når venner dukket opp, bare kaffe, og så overrekke en pakke teposer.

Bruden har alltid ønsket seg en liten rød cabriolet. Så kan en feks si at nå må vel andre ting prioriteres /hus/barn kanskje) derfor overrekkes isteden en liten rød cabriolet matchbox-bil som en liten trøst.

Slike ting er artige. Som har med brudens personlighet og stil å gjøre. Passer det selskapet kan en jo finne ting som er litt mer på kanten. Kommer an på gammel-tante-faktoren i bryllupet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...