Gå til innhold

Det ringte på, og jeg åpnet i morgenkåpe.

Anbefalte innlegg

Gjest så bærer det i dusjen!
Skrevet

Utenfor sto en dame jeg kjenner og som jeg ikke har sett på lenge. Hun og en venninne gikk tur og hun ville hilse på. Det var koselig, men jeg tenkte bare på at jeg sto der med morgenkåpe og bustete hår.... Hadde du blitt litt flau? Klokken er snart 11 om formiddagen..

Gjest Elextra
Skrevet

Litt flau hadde jeg vel blitt, men hadde sluppet dem inn, servert en kopp kaffe og spurt om de hadde tid til å vente et par minutter mens jeg kledde meg.

Skrevet

Eg skynder meg å stelle meg seinest 10.30 når eg har fri. For kl. 11.00 kan besøk dukke opp. Tenker eg har lov å gå i morgonkåpe, men det er ikkje kjekt. Like mykje for at besøkande ikkje skal føle det som dei kjem ubeleileg.

Skrevet

Litt flau hadde jeg vel blitt, men hadde sluppet dem inn, servert en kopp kaffe og spurt om de hadde tid til å vente et par minutter mens jeg kledde meg.

Hun ville bare hilse på "i døra".

Skrevet

Eg skynder meg å stelle meg seinest 10.30 når eg har fri. For kl. 11.00 kan besøk dukke opp. Tenker eg har lov å gå i morgonkåpe, men det er ikkje kjekt. Like mykje for at besøkande ikkje skal føle det som dei kjem ubeleileg.

Jeg hadde ikke invitert noen og jeg har fri i dag. Så da er det deilig å ikke stresse.... Men det var flaut da det ringte på..

Gjest kåthåndverker
Skrevet

Synd det ikke var meg som ringte på.

Skrevet

Jeg ville blitt flau ja! Dessverre. Har ei venninne som tar slikt på strak arm. Misunner henne det. Prøver å være i klærne senest kl 10 hvis jeg er hjemme,for etter det føles det for dumt å ikke ha kommet i gang med dagen.

Skrevet

For noen uker siden ringte naboen min på døra. Jeg var alene hjemme og hadde akkurat tatt et bad, så jeg også åpnet i morgenkåpe.

Da ropte naboen min: "Unnskyld, unnskyld, unnskyld, hadde dere sex?"

Gjest uten signatur
Skrevet

For noen uker siden ringte naboen min på døra. Jeg var alene hjemme og hadde akkurat tatt et bad, så jeg også åpnet i morgenkåpe.

Da ropte naboen min: "Unnskyld, unnskyld, unnskyld, hadde dere sex?"

Hvis naboen din er her inne så vet nå iallefall han hvem 'Lurulf' er! hehe...

Det er nok mange som tenker sex når en er avkledd utenom vanlig morgenstell tid, tror jeg. På seg selv kjenner en andre, er det noe som heter.

Skrevet

Det plager ikke meg i det hele tatt, jeg kan gå i morgenkåpe til langt utpå ettermiddagen om jeg har fri.

Gjest LucySky
Skrevet

Hun ville bare hilse på "i døra".

Jeg syns et uanmeldt besøk klokka elleve er for tidlig. Om man har klærne på, er nå en ting. Men det er for de fleste ei tid på dagen hvor man enten står på hodet i vaskebøtta eller gjør andre, nødvendige ting.

Uanmeldte besøk kan komme fra tolv og utover.

For min del (jeg har hjemmekontor) kan uanmeldte besøk stort sett go f..k themselves, pardon the language.

Skrevet

Et råd hvis en liker å fly i behagelige klær utover formiddagen, men føler på det, er å finne et antrekk som ikke er fullt så avslørende som en morgenkåpe! Om sommeren bruker jeg en kort kjole før jeg dusjer, og om vinteren ei behagelig vid bukse og en stor genser over. Da er en liksom litt mer kledd om det skulle ringe på døra.

Skrevet

Hvis naboen din er her inne så vet nå iallefall han hvem 'Lurulf' er! hehe...

Det er nok mange som tenker sex når en er avkledd utenom vanlig morgenstell tid, tror jeg. På seg selv kjenner en andre, er det noe som heter.

"Hvis naboen din er her inne så vet nå iallefall han hvem 'Lurulf' er! hehe..."

Ja, jeg tenkte tanken, men valgte å ikke skifte nick. Naboen min er ingen storbruker av internett, så sansynligheten for at hun skulle ha rotet seg inn på DOL er ikke så veldig høy...

Derimot så kan jeg jo risikere at hun har fortalt historien til andre som dermed kjenner meg igjen.

Skrevet

Jeg syns et uanmeldt besøk klokka elleve er for tidlig. Om man har klærne på, er nå en ting. Men det er for de fleste ei tid på dagen hvor man enten står på hodet i vaskebøtta eller gjør andre, nødvendige ting.

Uanmeldte besøk kan komme fra tolv og utover.

For min del (jeg har hjemmekontor) kan uanmeldte besøk stort sett go f..k themselves, pardon the language.

Jeg fikk uventet besøk kl 09 jeg da! DET var litt vel tidlig. Ei venninne som var i omegn, og ville benytte anledningen til å hilse på. Men da følte jeg ikke engang på at jeg var i nattkjolen. Men kl 11 synes jeg er en grei tid å komme på. Da har liksom dagen begynt. Men kl 10 er for tidlig. Jeg ringer forøvrig alltid før jeg drar et sted, liker best å bli varslet selv også, selv om de ringer når de er fem minutter unna. En rekker mye på fem minutter!

Gjest uten signatur
Skrevet

"Hvis naboen din er her inne så vet nå iallefall han hvem 'Lurulf' er! hehe..."

Ja, jeg tenkte tanken, men valgte å ikke skifte nick. Naboen min er ingen storbruker av internett, så sansynligheten for at hun skulle ha rotet seg inn på DOL er ikke så veldig høy...

Derimot så kan jeg jo risikere at hun har fortalt historien til andre som dermed kjenner meg igjen.

Derfor skifter jeg bestandig nick når jeg skal fortelle 'historier fra virkeligheten'. En kan aldri vite! Jeg ville kjent igjen de fleste av mine venner hvis de skrev her inne og bare brukte ett nick. Så en er bare ordentlig anonym her inntil er har vært så dum at en har anbefalt DOl til venner og bekjente. Har angret mange en gang på det jeg.

Skrevet

Derfor skifter jeg bestandig nick når jeg skal fortelle 'historier fra virkeligheten'. En kan aldri vite! Jeg ville kjent igjen de fleste av mine venner hvis de skrev her inne og bare brukte ett nick. Så en er bare ordentlig anonym her inntil er har vært så dum at en har anbefalt DOl til venner og bekjente. Har angret mange en gang på det jeg.

Selv har jeg aldri anbefalt DOL til andre, men nå har jeg truffet en av de jeg har blitt kjent med på DOL, og det også føles litt rart.

Tidligere har jeg også noen ganger brukt andre nick når jeg skulle fortelle personlige ting, men nå er det så mange som hevder at de uansett kjenner igjen skrivestilen at jeg ikke føler at det blir anonymt nok.

Så jeg blir heller litt mer forsiktig med hva jeg skriver.

I tillegg viser det seg jo at webbisene bruker ip-adresser til å ha full kontroll og "oute" de som skulle være så uheldige å glemme å skifte nick en gang i en tråd, så da står de der med sjegget i postkassa.

Skrevet

Det plager ikke meg i det hele tatt, jeg kan gå i morgenkåpe til langt utpå ettermiddagen om jeg har fri.

Dattera mi, 20 år, gjekk i butikken i pyamas. For henne gjorde det ingenting. Ein gong møtte ho opp i timen (internatskule) i pyamasen. Heilt greitt det, for henne.

Ho er ikkje slik i dag, altså. No møter ho ikkje folk før ho har vaska håret.

Skrevet

Selv har jeg aldri anbefalt DOL til andre, men nå har jeg truffet en av de jeg har blitt kjent med på DOL, og det også føles litt rart.

Tidligere har jeg også noen ganger brukt andre nick når jeg skulle fortelle personlige ting, men nå er det så mange som hevder at de uansett kjenner igjen skrivestilen at jeg ikke føler at det blir anonymt nok.

Så jeg blir heller litt mer forsiktig med hva jeg skriver.

I tillegg viser det seg jo at webbisene bruker ip-adresser til å ha full kontroll og "oute" de som skulle være så uheldige å glemme å skifte nick en gang i en tråd, så da står de der med sjegget i postkassa.

Mange som kan kjenne meg igjen, men eg tenker eg får stå for den eg er på godt, og gale.

Litt dumt om eg røper noko om andre (eksen f.eks.) - får passe litt på.

Skrevet

Dattera mi, 20 år, gjekk i butikken i pyamas. For henne gjorde det ingenting. Ein gong møtte ho opp i timen (internatskule) i pyamasen. Heilt greitt det, for henne.

Ho er ikkje slik i dag, altså. No møter ho ikkje folk før ho har vaska håret.

Det med internatskole og timer i pysj var veldig vanlig når jeg gikk folkehøgskole :)

Skrevet

Mange som kan kjenne meg igjen, men eg tenker eg får stå for den eg er på godt, og gale.

Litt dumt om eg røper noko om andre (eksen f.eks.) - får passe litt på.

Ja, det blir litt sånn: "Ikke fortell noe her som du ikke ville ha fortalt til de fleste".

Men det blir ikke fullt så moro å være her inne lenger da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...