Gå til innhold

Det ringte på, og jeg åpnet i morgenkåpe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ville bare hilse på "i døra".

Jeg hadde nok også sagt at jeg bare ville hilse på "i døra" om den som åpnet stod i morgenkåpe, uansett hvor klar jeg var for et besøk i utgangspunktet.

Skrevet

Det er en smule flauere og åpne døra med en morgenkåpe som ikke er knyttet igjen. Har jeg hørt.

Skrevet

For noen uker siden ringte naboen min på døra. Jeg var alene hjemme og hadde akkurat tatt et bad, så jeg også åpnet i morgenkåpe.

Da ropte naboen min: "Unnskyld, unnskyld, unnskyld, hadde dere sex?"

Herlig! hehe!

Skrevet

Synd det ikke var meg som ringte på.

tenner du på folk som ikke har dusja og gredd seg? .)

(slåbrokk er ikke akkurat et sexy plagg heller -vi kaller det BRÅSLOKK :-)

Skrevet

Ja, jeg hadde blitt flau. Jeg går rett på badet hver morgen, vasker meg, kler på meg, sminker meg og grer håret. Jeg er oppe før kl 9 i helgene også (har barn da), og kvart over seks på hverdagene. Ikke så stor sjanse for at noen ringer på døren før den tid :-) Jeg har heller ingen "mellomplagg", enten er jeg ordentlig påkledd eller så er jeg det ikke (og da rusler jeg naturlig nok ikke rundt i huset)

Skrevet

Nei, det blir jeg ikke flau over. Jeg går til postkassa og henter avisa i morgenkåpe med håndkleet tullet rundt hodet enkelte dager.

Der er jeg på linje med Anne Cath. som tusler ned og kjøper brød i pysjen.

Innimellom er det så deilig å drite i hva man skal gjøre, hva som er normalt. En dag i bikini, en dag i morgenkåpe, (ikke neglisje) Hvilken rolle spiller det egentlig? Jeg velger selv hvor fri jeg vil være, og når jeg vil være det.

Skrevet

Nei, det blir jeg ikke flau over. Jeg går til postkassa og henter avisa i morgenkåpe med håndkleet tullet rundt hodet enkelte dager.

Der er jeg på linje med Anne Cath. som tusler ned og kjøper brød i pysjen.

Innimellom er det så deilig å drite i hva man skal gjøre, hva som er normalt. En dag i bikini, en dag i morgenkåpe, (ikke neglisje) Hvilken rolle spiller det egentlig? Jeg velger selv hvor fri jeg vil være, og når jeg vil være det.

....og hva heter han som du vet kikker ut av vinduet? ;.)

Gjest kåthåndverker
Skrevet

tenner du på folk som ikke har dusja og gredd seg? .)

(slåbrokk er ikke akkurat et sexy plagg heller -vi kaller det BRÅSLOKK :-)

De hjemmefruer som jeg feier over når jeg er hjemme hos de på jobb, går alltid rundt i slåbrok mellom slaga.

Skrevet

De hjemmefruer som jeg feier over når jeg er hjemme hos de på jobb, går alltid rundt i slåbrok mellom slaga.

Åja -du er sånn kommunal husmorbedekker? :)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hadde noen kommet uanmeldt på besøk til meg kl. 11 hadde jeg slengt døra i trynet på dem. Uhørt.

Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg om. Hadde jeg vært virkelig i det late hjørnet og hatt "fri" fra både unger og jobb kunne jeg faktisk befunnet meg i sengen kl. 11 om formiddagen... :o)

Skrevet

har jeg fri kan jeg surrer rundt i pysj eller morgenkåpe til laaaaaaaaaaangt over 11:-)

Skrevet

....og hva heter han som du vet kikker ut av vinduet? ;.)

De fleste er på jobb når jeg tusler ut og henter avisa...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...