Gå til innhold

Hva er det med Venstre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsto det sånn at det var 8 som stemte for og 8 imot. Og syntes det var et litt beskjedent antall oppmøtte på et landsmøte. ;)

hoho!

Gjest liker ikke krf
Skrevet

For meg er familiepolitikk viktig, og kr.f er vel de som har den familiepolitikken som stemmer _minst_ overens med mine meninger. En stemme til venstre gir en stemme til krf's familiepolitikk.

Gjest bestillher
Skrevet

For meg er familiepolitikk viktig, og kr.f er vel de som har den familiepolitikken som stemmer _minst_ overens med mine meninger. En stemme til venstre gir en stemme til krf's familiepolitikk.

?

Er det noen andre partier enn krf som har familiepolitikk?

?

Gjest venstrevelgeren
Skrevet

?

?

Så du mener at f.eks. prioritering av barnahageplass til alle ikke er familiepolitikk? *rister på hodet*

Gjest bestillher
Skrevet

Så du mener at f.eks. prioritering av barnahageplass til alle ikke er familiepolitikk? *rister på hodet*

Ja, det blir vel mer antifamiliepolitikk.

Gjest venstrevelgeren
Skrevet

Ja, det blir vel mer antifamiliepolitikk.

Det vil jeg ikke si. Tilbud om barnehageplass til alle er en viktig del av familiepolitikken.

Gjest senterpartiet isteden
Skrevet

Jeg tror det er fordi mange av de som ideologisk sett sympatiserer med Venstre, ikke ønsker en borgerlig regjering.

Dersom Venstre hadde støttet et rødgrønt regjeringsalternativ hadde de fått min stemme.

Dette er jeg helt enig med deg i. I tillegg til at det er et lite parti så man ikke tør helt å stemme på dem.

Jeg ville også stemt Venstre, dersom de samarbeidet på venstresiden istedenfor til høyre.

Gjest senterpartiet isteden
Skrevet

Venstre er jo et borgelig parti - så det er vel ikke så rart?

Jeg trodde de mere kalte seg "partiet i midten" enn direkte borgerlige?

For øvrig syns jeg de har mye til felles med Senterpartiet.

Skrevet

Jeg trodde de mere kalte seg "partiet i midten" enn direkte borgerlige?

For øvrig syns jeg de har mye til felles med Senterpartiet.

Nei -vet du hva! :-)

Gjest liker ikke krf
Skrevet

?

?

Alle partiene har en mening om kontantstøtte, mammapermisjon, pappapermisjon, barnahgedekning og -pris, sfo / heldagsskoletilbud osv, samt rettigheter for samboere, partnere, ektepar osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...