Gå til innhold

I kveld får jeg svaret....:-/

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvorfor jeg vil jeg....er jo glad i han....og er bare ikke psykisk klar til at det er over ennå....

Var jo jeg som skulle ta en alvorsprat med han....og før jeg rakk å si noe....så tok han over hele greie...

*ler*

jaja.....jeg får det oxo da....

Det er kanskje der problemet ligger - at det er han som "dumper" deg og ikke omvendt...?

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

15

• ShitDiddelyDo

4

• mrxx

3

• Velouria

2

Mest aktive i denne tråden

Om du ikke klarer å ta hensyn til deg selv og gjøre det rette, så prøv å gjøre det du VET er det rette ift. barna dine.

Hva slags rollemodeller vil du at de skal vokse opp med? En mor som tar alt mulig dritt fra samboeren sin? Barna erfarer altså at det er ålreit at mannen i huset tråkker på kvinnen og i det store og hele gjør akkurat som han lyster?

Barn lærer av det de ser og opplever, mer enn av hva man sier til dem...

Ta vare på deg selv og barna dine. Og sett barna dine foran dine egne følelser om de to hensynene kolliderer...

Vet det er litt hardt dette jeg sier, men det er ikke vondt ment...

Det du sier er jo riktig....og endel av problemet her er at han har blitt kjent med jentene, de liker han kjempe godt og alt går bra der.. Kanskje litt derfor jeg blir hvis han vil oxo...fordi det er ikke mere enn litt over 2 år siden pappan dems flyttet ut....og hater at jeg har satt meg og dem i en situasjon hvor dette kan skje igjen..:-(...

Det er kanskje der problemet ligger - at det er han som "dumper" deg og ikke omvendt...?

men jeg skulle ikke dumpe han da.....skulle bare snakke med han jeg...om at kanskje vi burde sette av litt mere tid til oss osv......er av den oppfattning at man kan ikke bare stikke med en gang det er kjipt....

men jeg skulle ikke dumpe han da.....skulle bare snakke med han jeg...om at kanskje vi burde sette av litt mere tid til oss osv......er av den oppfattning at man kan ikke bare stikke med en gang det er kjipt....

...men dere har vel hatt det litt kjipt ganske lenge, har dere ikke...?

Jeg tror, basert på det lille jeg har fulgt med - at du bare skal være glad til. Og det kan det vel virkes som om andre her inne støtter meg på.

og hva ligger bak mulig brudd?

Kanskje det er noe alvorlig som ligger bak ettersom han trenger betenkningstid for å vurdere om han vil ha deg?

Jeg vil ikke ha noen mann som må tenke seg om om han vil ha meg eller ei.

Han syns det blir så mye mas med ungene..Ifølge han så elsket han meg og blablabbla....men viste ikke om han orket det med barn lenger...selv om han ifølge han var blitt veldig glad i de oxo....

Samme grunnen han hadde for 2 år siden..:-/

Annonse

At du gidder å bruke energi på denne fyren. Enten vil man eller så vil man ikke når det gjelder kjærlighet, man trenger ikke betenkningstid. Dette gjør han for å få fullstendig overtak i forholdet, godtar du dette godtar du alt og du blir behandlet som en dritt. Er det det du vil?

Frigjør deg, vær singel en stund og finn fram verdiene i deg. Tro ikke at livet ditt blir verdiløst uten han, livet ditt blir verdiløst når du mister deg selv på denne måten.

Den type oppførsel bør vel først og fremst være en indikasjon på at det er på tide å avslutte dette forholdet - uansett hva han kommer frem til selv.

På tide å finne en mann som greier å behandle deg som en likeverdig nå kanskje...og som har respekt nok for deg som menneske til ikke å leke med følelsene dine?

Den type oppførsel bør vel først og fremst være en indikasjon på at det er på tide å avslutte dette forholdet - uansett hva han kommer frem til selv.

På tide å finne en mann som greier å behandle deg som en likeverdig nå kanskje...og som har respekt nok for deg som menneske til ikke å leke med følelsene dine?

Hei du.....

Håpet av en eller annen grunn at du skulle svare,,,,,du har alltid noe smart å komme med..:-)....

Jeg ser jo på en måte hva han driver med...men vil ikke innse det alikvell....gir det noen mening??

Fikk beskjed nå da...om at han ville fortsette....vet ikke egentlig helt hva jeg følte da jeg. Ble lettet, men ikke sånn hoppe i taket av glede følelse...

*arg*...er så dritt lei av meg selv som setter meg i de samme håpløse situasjonene vær gang....skulle vært en lov mot sånn..*s*

Koselig å se deg igjen...håper det går bra med kone og barn...hils så mye:-)

Hei du.....

Håpet av en eller annen grunn at du skulle svare,,,,,du har alltid noe smart å komme med..:-)....

Jeg ser jo på en måte hva han driver med...men vil ikke innse det alikvell....gir det noen mening??

Fikk beskjed nå da...om at han ville fortsette....vet ikke egentlig helt hva jeg følte da jeg. Ble lettet, men ikke sånn hoppe i taket av glede følelse...

*arg*...er så dritt lei av meg selv som setter meg i de samme håpløse situasjonene vær gang....skulle vært en lov mot sånn..*s*

Koselig å se deg igjen...håper det går bra med kone og barn...hils så mye:-)

Pass nå på at du ikke kommer i en situasjon hvor du er maktesløs overfor ham da - ok?

Og merker du at det er i ferd med å bli slik; er jeg neppe den eneste her inne som vil stille opp for deg.

Skal hilse tilbake her fra kona :-)

Han syns det blir så mye mas med ungene..Ifølge han så elsket han meg og blablabbla....men viste ikke om han orket det med barn lenger...selv om han ifølge han var blitt veldig glad i de oxo....

Samme grunnen han hadde for 2 år siden..:-/

det er ikke hans unger håper jeg? (ikke at jeg håper det, men ellers har jo ikke lov til å mene noe sånt)...

Men om han virkelig elsker deg skal man klare å overkomme det med barn. Syns nå jeg:)

Håper han også kommer til samme konklusjon. Lykke til.

Meeen, det må være vanskelig for deg med en så vinglete mann også.. når dette har vært et spørsmål oppe før også. Med barn og når man er voksen vil man jo gjerne ha litt stabilitet.

Annonse

ShitDiddelyDo

Synd du fikk svaret du av en eller annen syk grunn ville ha. Du vet du blir fucka opp av dette.

Men du vet hva jeg mener om den saken, samt at jeg selvsagt er snill og grei og stiller opp uansett hvor dumme valg du gjoer. Det skulle vaert et smiletegn etter den, men jeg finner det ikke paa Rhodos-pc-en.

IngenLurerDenneGutten

Synd du fikk svaret du av en eller annen syk grunn ville ha. Du vet du blir fucka opp av dette.

Men du vet hva jeg mener om den saken, samt at jeg selvsagt er snill og grei og stiller opp uansett hvor dumme valg du gjoer. Det skulle vaert et smiletegn etter den, men jeg finner det ikke paa Rhodos-pc-en.

Hei:-) der var vi i uke 31 og bodde på Cactus, hvor bor du?

ShitDiddelyDo

Hei:-) der var vi i uke 31 og bodde på Cactus, hvor bor du?

Bor paa Constantine. Et veldig bra hotell.

Fant nok en internetcafe paa vei fra middagen, saa her er jeg igjen.

Internetbar, heter det vel, for det er mer enn nok alkohol her. :)

ShitDiddelyDo

Det er jo ikke snakk om aa stikke med engang det blir kjipt. Du har jo hatt det kjipt i dette forholdet siden foer dere ble sammen, og selvttilitten din er redusert til absolutt ingenting.

Jeg hadde planer om aa holde kjeft siden du uansett vet hva jeg mener, men naar jeg her leser at fyren bruker unga dine mot deg maa jeg nesten si jeg er litt imponert over at du ikke tar til vett.

Du har jo ikke engang de rette foelelsene for mannen.

Nei, i denne traeden ser du tjukt av folk som ikke bare sier det samme som meg, men det samme som du sier selv - bortsett fra de gangene han dumper deg og du faer angst for aa vaere alene.

Skjerp deg. For din egen skyld.

IngenLurerDenneGutten

Bor paa Constantine. Et veldig bra hotell.

Fant nok en internetcafe paa vei fra middagen, saa her er jeg igjen.

Internetbar, heter det vel, for det er mer enn nok alkohol her. :)

Ser at hotellet ligger nært Ellis-stranden. Cactus er borte ved akvariet. Ha en god ferie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...