Gå til innhold

I kveld får jeg svaret....:-/

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke snakk om aa stikke med engang det blir kjipt. Du har jo hatt det kjipt i dette forholdet siden foer dere ble sammen, og selvttilitten din er redusert til absolutt ingenting.

Jeg hadde planer om aa holde kjeft siden du uansett vet hva jeg mener, men naar jeg her leser at fyren bruker unga dine mot deg maa jeg nesten si jeg er litt imponert over at du ikke tar til vett.

Du har jo ikke engang de rette foelelsene for mannen.

Nei, i denne traeden ser du tjukt av folk som ikke bare sier det samme som meg, men det samme som du sier selv - bortsett fra de gangene han dumper deg og du faer angst for aa vaere alene.

Skjerp deg. For din egen skyld.

Du vet jeg skjerper meg......når jeg er klar til å gjøre det.....det tar bare litt tid....

Men du......hadde jeg trodd at det som skjer nå hadde gått ut over ungene hadde det ikke skjedd......men mener bestemt at det gjør det ikke. De vet ikke hva som skjedde den uken, og så lenge alt er bra mens de er hjemme, så blir alt litt annerledes for meg....

see???

Kos deg videre på ferie..*s*....og ta en øl for meg oxo..:-)

*klem*

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

15

• ShitDiddelyDo

4

• mrxx

3

• Velouria

2

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor er du sammen med denne fyren?

Fordi jeg på en måte er glad i han....fordi jeg ble sammen med han etter at x-mannen min flyttet ut...Han flyttet inn etter en liten stund (han kjente ungene fra før av)...og jeg vil nødig at ungene skal måtte se en voksenperson til flytte ut. Vil anta at det er veldig sårt for barn å oppleve det flere ganger..Han er vanligvis veldig flink med ungene....

I tillegg er jeg vell litt som sdd sier...redd for å være alene, og å klare meg alene...på alle måter...

Vi har oxo en lang historie...hvor ikke alt bare er dritt...selv om i sånne her sammenhenger kommer dritten best frem....

Derfor...:-)

ShitDiddelyDo

Du vet jeg skjerper meg......når jeg er klar til å gjøre det.....det tar bare litt tid....

Men du......hadde jeg trodd at det som skjer nå hadde gått ut over ungene hadde det ikke skjedd......men mener bestemt at det gjør det ikke. De vet ikke hva som skjedde den uken, og så lenge alt er bra mens de er hjemme, så blir alt litt annerledes for meg....

see???

Kos deg videre på ferie..*s*....og ta en øl for meg oxo..:-)

*klem*

Vi har vel diskutert det her nok naa, og du vet hva jeg mener om saken, fyren og hvor lite rutinert du har behandlet dette. Saa det er vel like greit aa sette strek fram til neste gang ting gaar til helvete. Selv om det sikkert ikke gjoer det, for du godtar jo absolutt alt.

Men det er ikke oel-en det staar paa. For aa si det saann. Saa jeg skal selvsagt ta et par for deg ogsaa. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...