Gå til innhold

Sang i KIWI-reklame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den der reklamen hvor det er en middelaldrende fyr som gjør seg klar til en aften på byen. Ikler seg smoking med rosa sløyfe og virker veldig fornøyd med seg selv når han betrakter seg i speilet fra alle kanter.

Det spilles DEN gladlåten i bakgrunnen. Og jeg kan ikke komme på hva den heter! Hjelp!?

Er nok en sang fra min egen ungdomstid, jeg er nok i samme aldersgruppe som han der. Litt utgått. hehe...

Skrevet

Åh...jeg vet hvilken det er,men kommer ikke på hva den heter, nå kommer jeg til å gå og irritere meg over det helt til jeg kommer på det!

Skrevet

Her har du en del reklamefilmer fra KIWI:

http://www.kiwi.no/index.html?catid=2&subcat=32

Det er vel den øverst til høyre? Jeg har så streng brannmur her på jobben, så jeg kunne ikke spille den av å hjelpe deg med låt-tittel.

Er den øverst til høyre ja! Har det på tunga hva sangen heter, men det vil ikke fram. Den er jo så lett gjenkjennelig. Håper noen andre kan hjelpe.

Gjest en av de andre
Skrevet

Det vet jeg ikke. Men hva heter sangen i den siste til høyre, den filmsnutten som heter God Natt? Den likte jeg best!

Men det virker som reklameteksten som kommer på slutten er feilplassert, det er jo den samme som i småbarnsfilmen. Kan dette være en feil, eller er det liksom meningen at det skal handle om babyer der også?

Skrevet

Åh...jeg vet hvilken det er,men kommer ikke på hva den heter, nå kommer jeg til å gå og irritere meg over det helt til jeg kommer på det!

Kan det være Hungry Hearth med Bruce Springsteen. Eller blander jeg nå? Hørte en snutt av overnevnte i en film i dag, og da fikk jeg for meg at det var den fra Kiwi-reklamen, men det er mulig jeg tar feil. Men kanskje det kunne sette deg på sporet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...