Gjest Vil ikkje være det Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kan bli noe langt og uoversiktelig men ville bare fortelle om ka eg føler for tiden og kanskje noen har noen tips eller noe å si.. HÅper ihvertfall det. Det har seg sånn at eg er ganske deppa for tiden. Eg vet ikkje hvorfor eg er det men har noen mistanker. 1.er student og har lite penger (er veldig glad i penger og drømmen er å bli fullskjeten i penger) og vet ikkje engang om eg har valgt riktig utdannelse. Men er en god utdannelse men vet ikkje om det er helt meg. 2.har en herlig kjæreste som eg har vært ilag med i rundt rundt 1 år..Og no i det siste har det vært litt spesiellt mellom oss, kan ikkje helt forklare det. Ho har sagt et par ganger at hvis eg har lyst til å ta en pause og slike ting så må eg gjøre det.Men eg har ikkej lyst til det og siden ho sier dette flere ganger begynner eg å lure på om det er hun som vil det. Men det er ikkje mer enn en uke siden så grein ho forde ho var så redd for å miste meg(hadde hatt en liten krangel) så eg er ganske forvirra der. Og eg føler samtidig litt at ho dominerer livet mitt.får liksom litt dårlig samvittighet når ho ringer og eg sier eg er med noen kompiser( ho liker de ikkje) og da blir ho liksom sånn at da vil ho ikkje snakke og virker småsur..har prøvd å snakke med ho om dette og da ble det bare rot.. 3.Vet eg har et vanskelig skoleår foran meg og tenker en del på dette. eg aner ike om noen av desse tingen har noe å si men ihvertfall så føler eg meg deppa og veldig forvirra for tiden. Og eg kan egentlig ikke klage heller når eg tenker meg om for eg har en flott familie, herlig og skjønn kjæreste og mangler egentlig ingenting i livet mitt uten om noen mill på kontoen liksom Er det normalt å få en deppe periode engang iblant ? Noen som har noen tips til meg om hva eg eventuellt kan gjøre ? Takker på forhånd - Vil ikkje være det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194878-vet-ikkje-hvor-eg-vil-med-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne Gro (30) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det er i hvertfall normalt å ha en deppeperiode innimellom. Siden du er student, er det også normalt å lure på om man har valgt det riktige, har riktig dame osv. fordi det på mange måter føles som om det er nå du bestemmer deg for hvordan framtiden vil bli, "hva man skal bli når man blir stor", forhold er mer alvorlige enn før, andre etablerer seg, jobber osv. Ingen andre kan ta avgjørelser for deg, og det kan være skremmende. Jeg tror rett og slett du holder på å bli voksen. Å være student gir deg mye frihet, men også mange valg og lite penger. Jeg kjenner meg igjen i tankegangen din, og var også en del deprimert da jeg studerte, uten at jeg helt fant ut av hvorfor. Nå har jeg mer penger, et stabilt forhold, lurer ikke lenger på om jeg gjør det rette. Men jeg ville ikke vært den usikre perioden foruten og savner noen ganger den uvisse framtiden. Da jeg var student var alt mulig, både gode og dårlige ting kunne skje meg videre i livet. Nå er livet mer forutsigbart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194878-vet-ikkje-hvor-eg-vil-med-dette/#findComment-1359699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil ikkje være det Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det er i hvertfall normalt å ha en deppeperiode innimellom. Siden du er student, er det også normalt å lure på om man har valgt det riktige, har riktig dame osv. fordi det på mange måter føles som om det er nå du bestemmer deg for hvordan framtiden vil bli, "hva man skal bli når man blir stor", forhold er mer alvorlige enn før, andre etablerer seg, jobber osv. Ingen andre kan ta avgjørelser for deg, og det kan være skremmende. Jeg tror rett og slett du holder på å bli voksen. Å være student gir deg mye frihet, men også mange valg og lite penger. Jeg kjenner meg igjen i tankegangen din, og var også en del deprimert da jeg studerte, uten at jeg helt fant ut av hvorfor. Nå har jeg mer penger, et stabilt forhold, lurer ikke lenger på om jeg gjør det rette. Men jeg ville ikke vært den usikre perioden foruten og savner noen ganger den uvisse framtiden. Da jeg var student var alt mulig, både gode og dårlige ting kunne skje meg videre i livet. Nå er livet mer forutsigbart. Takk for svar. Høres mye vetig ut det du skriver 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194878-vet-ikkje-hvor-eg-vil-med-dette/#findComment-1359722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Slike deppeperioder er helt vanlig. Jeg tror punkt 2 henger sammen med depresjonen din. Hun merker at du er nedfor og tror det er på grunn av forholdet. For ikke å miste deg foreslår hun at dere skal ha en pause. Om du er glad i henne, så vis/fortell henne det! Og forklar gjerne også om hva som tynger deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194878-vet-ikkje-hvor-eg-vil-med-dette/#findComment-1359818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil ikkje være det Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Slike deppeperioder er helt vanlig. Jeg tror punkt 2 henger sammen med depresjonen din. Hun merker at du er nedfor og tror det er på grunn av forholdet. For ikke å miste deg foreslår hun at dere skal ha en pause. Om du er glad i henne, så vis/fortell henne det! Og forklar gjerne også om hva som tynger deg. Takk for svar.. Eg har planer om å snakke med hun idag, eller ihvertfall finne ut av hvorfor det er slik det er og eventuellt ka som kan gjøres 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194878-vet-ikkje-hvor-eg-vil-med-dette/#findComment-1359985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.