Gå til innhold

Overskrifter & emner..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..Når en skal sende hyggelig skravle mails..Der blir jeg lite kreativ der..

Hvor mange synonymer er det egentlig for hei? Hallo? Hallo igjen? Yo? Heisann? Hei du? Morn?

Jeg blir sittende lenger å tenke på hva eposten min skal hete ennn jeg faktisk bruker på å skrive den jo..! Fordi det liksom er navnet dens og hele introduksjonen vil man jo gjerne døpe den mer enn "hei"..!

Hvis eposten faktisk omhandler et konkret emne eller har vedlegg blir jo saken straks en annen og navnet lettere å avgjøre.

Sliter dere også med å finne på gode overskrifter på epostene? Jeg har fått tilnærmet oppheng! Jeg vil ikke skrive mere "hei" eller "heisann"..gud bedre så døvt!

Hva skriver dere?

Skrevet

Nei, jeg bare skriver ett eller annet jeg. Send hotmailadressen din til meg da ;o)

Gjest LucySky
Skrevet

Nei, jeg bare skriver ett eller annet jeg. Send hotmailadressen din til meg da ;o)

Æsj, der kjenner jeg meg igjen! Jeg klarer verken å være veldig saklig eller drite i hvordan det ser ut, dermed blir det hjernebry for å finne på noe morsomt eller treffende.

Lider av prestasjonsangst, det er det det antakelig er.

Sett at jeg f.eks.skal purre på/be om penger for en jobb jeg har gjort, så vrir jeg hjernen og kommer opp med sånt. "Å, de penga" eller "Tomme Lommer A/S" osv.

Jeg kunne jo ha skrevet "honorar for ***", da, men det er liksom ikke meg ...

:(

hare1365380455
Skrevet

Jeg svarte til deg under "hva ha på seg i bryllup"...:)

Skrevet

Æsj, der kjenner jeg meg igjen! Jeg klarer verken å være veldig saklig eller drite i hvordan det ser ut, dermed blir det hjernebry for å finne på noe morsomt eller treffende.

Lider av prestasjonsangst, det er det det antakelig er.

Sett at jeg f.eks.skal purre på/be om penger for en jobb jeg har gjort, så vrir jeg hjernen og kommer opp med sånt. "Å, de penga" eller "Tomme Lommer A/S" osv.

Jeg kunne jo ha skrevet "honorar for ***", da, men det er liksom ikke meg ...

:(

"Tomme lommer AS"

*LOL* :D

Skrevet

Pludring fra meg

Her kommer dagens post

Meg igjen du....

Store nyheter - kun i dag

Ta 5 betal for 10

Sikkert som banken

Tenk på at...

Visste du....?

Hva med meg da?

etc. etc.

Gjest bare en
Skrevet

Jeg skriver mailen først og emnet etterpå. Da er det ofte lettere å komme på et passende emne til e-posten.

laguna1365380434
Skrevet

Har ikke hotmail lenger..Men du kan få denne : [email protected] du dit kan jeg svare deg med den jeg bruker mest..Den innholder navnet mitt og kan ikke legges ut her.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg svarte til deg under "hva ha på seg i bryllup"...:)

'lol* så det..;-) Takker!

laguna1365380434
Skrevet

Pludring fra meg

Her kommer dagens post

Meg igjen du....

Store nyheter - kun i dag

Ta 5 betal for 10

Sikkert som banken

Tenk på at...

Visste du....?

Hva med meg da?

etc. etc.

Takker! Kreative forslag..Settes pris på..Jeg får nemlig helt overskriftssperre! Synes liksom jeg må være sååå snedig..Også blir det bare stopp.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...