Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en liten (i betydning rimelig) presang til en tenåring.

Hun skal snart ut på en reise som vil medføre overnatting på en del "enkle" steder. Jeg tenkte derfor på noe som kunne være praktisk å ha med seg på turen. Det er ikke til noe eksotisk sted, så f.eks. adaptersett er uaktuelt.

Jeg tenkte litt på noe i retning sminkepung, siden jeg vet at sånt er viktig for henne å ha med selv under "primitive forhold". Men da må det være noe spesielt smart, grunnutrustningen er sikkert i orden. Og jeg har ikke peiling på sånt...

Tror jeg leste om noe man kunne henge opp eller noe sånt - jeg tenkte "det var smart!" og glemte hele greia. Finnes det f.eks. speil man kan legge sammen eller henge opp? Noe som tar mindre plass enn vanlige greier?

En sånn multiflaske som vist her (litt ned på siden), ville vært midt i blinken.

http://www.nomaden.no/artikler/minimalbagasje/minimalbagasje.html?cart=32073007441619

Problemet er at jeg ikke kommer meg til Nomaden før jeg må levere gaven. Har noen sett dette andre steder?

Jeg er typen som omtrent aldri setter beina i et parfymeri, så tips mottas! Det MÅ ikke være reiseorientert, men jeg syntes selv den vinklingen var brukbar.

Skrevet

Har et annet reise-gave-tips - som nok er nyttigere,- men selvsagt mye kjedeligere:

En reise-røyk/brannvarsler. Liten sak, med stropp så den kan henges opp.

Skrevet

På Biltema (www.biltema.no) finner du ganske mange "reiseeffekter" under "fritid". Blant annet noen kjekke toalettmapper.

Skrevet

Har et annet reise-gave-tips - som nok er nyttigere,- men selvsagt mye kjedeligere:

En reise-røyk/brannvarsler. Liten sak, med stropp så den kan henges opp.

Ja, det var også smart. Det har de på Clas Ohlson vet jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...