Gå til innhold

ER ho gravid eller ....

Gjest Ryktene florerer i dag.

Anbefalte innlegg

Gjest Ryktene florerer i dag.
Skrevet

Er ho gravid, eller er ho ikke gravid?

Martha Louise altså ;o)

Hvor står det da???

Skrevet

det står i se og hør i dag. Ikke godt å si om hun er gravid el. ei, er hun, så blir det vel bekrefta av slottet etter hvert.

Skrevet

På tv2 sa de at det stod i Se&hør

Har du fått mail fra meg?

(Sendte fra en annen konto enn den du sendte til)

Skrevet

det står i se og hør i dag. Ikke godt å si om hun er gravid el. ei, er hun, så blir det vel bekrefta av slottet etter hvert.

Dei kongelige yngla meir enn kaninene no for tida.. hehehe Berre koselig det!! :-))

Skrevet

Hmmm hvorfor tror man det da?

Gjest papirtiger
Skrevet

Har du fått mail fra meg?

(Sendte fra en annen konto enn den du sendte til)

Ah ja...skal svare på den til uka :)

Skrevet

før eller siden blir hun vel det, så jeg tenker at se og hør bare vil være i forkant. Sannsynligheten er vel ikke så liten for at hun er det likevel

Skrevet

Igjen?

Bevares, her kommer de som perler på en snor. Bare hyggelig det altså :o), de har sikkert både penger og overskudd nok.

Skrevet

I følge kongen er Märtha ikke gravid. også Ari avkrefter se og hørs påstander...

Skrevet

I følge kongen er Märtha ikke gravid. også Ari avkrefter se og hørs påstander...

Sa dei det på nyhetene kanskje? :-) Se og hør har ein tendens til å overdrive "litt" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...