tigertrollet Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Noen som vet hvor man får tak i sånt serveringsbrett som man kan ha i fanget/ i senga. Det spesielle er at det er en sånn "saccosekk"-pute under for at det skal ligge stødig i fanget. Jeg har lyst til å spise i senga nemlig:o) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Vet ikke, men ifjor hadde de på glassmagasinet i oslo iallfall. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 siste "nytt og nyttig" katalog hadde sånn, jeg har også sett sånne på ikea. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Vet ikke, men ifjor hadde de på glassmagasinet i oslo iallfall. Takker:) Da skal jeg stoppe innom der neste gang jeg drar ned til sentrum. Regner med at det må være i kjøkkenavdelingen i underetasjen da:-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 siste "nytt og nyttig" katalog hadde sånn, jeg har også sett sånne på ikea. Jeg har ikke hørt om nytt og nyttig-katalog, men IKEA skal jeg sjekke. Har ikke sett det der selv, men skal se etter:) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Takker:) Da skal jeg stoppe innom der neste gang jeg drar ned til sentrum. Regner med at det må være i kjøkkenavdelingen i underetasjen da:-) Nei, nei! Det var i øverste etasje! Sammen med badekåper, håndklær og bordbrikker og sånt! 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Ikke med saccosekk under, men bein. Kan dette duge? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=505349&produktId=1338388 0 Siter
bb71 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Kanskje du mener sånn med pute under som man bruker bl.a. på forelesning? Det har jeg sett i bokhandlen. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg har ikke hørt om nytt og nyttig-katalog, men IKEA skal jeg sjekke. Har ikke sett det der selv, men skal se etter:) eller select eller va de nå heter sånne kataloger med alt mulig krimskrams. Fra grumme kjoler til sneglefangere... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Nei, nei! Det var i øverste etasje! Sammen med badekåper, håndklær og bordbrikker og sånt! Aha! Da er det vel ikke rart jeg ikke finner noen rundt omkring hvis jeg leter i feil avdeling;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Ikke med saccosekk under, men bein. Kan dette duge? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=505349&produktId=1338388 Jeg har noe lignende fra IKEA. Det duger faktisk ganske bra, men er ustabil når jeg setter den på dyna. Den er liksom avhengig av at underlaget er heeelt stabilt.. Men takk:) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Kanskje du mener sånn med pute under som man bruker bl.a. på forelesning? Det har jeg sett i bokhandlen. Ja, tror det blir det samme. Bokhandelen? Der hadde jeg aldri funnet på å lete.. Takk:) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 eller select eller va de nå heter sånne kataloger med alt mulig krimskrams. Fra grumme kjoler til sneglefangere... M.a.o all slags unyttige gjenstander man kanskje en gang i en fjern fremtid kan får bruk for...hehe:D sneglefangere! *lerÆ 0 Siter
Gemini Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Her! http://www.laptopcomfort.com/ Klikk på Putebord/minipult i menyen :-) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 M.a.o all slags unyttige gjenstander man kanskje en gang i en fjern fremtid kan får bruk for...hehe:D sneglefangere! *lerÆ Jupp, eller høyst sansynligvis aldri få bruk for... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Her! http://www.laptopcomfort.com/ Klikk på Putebord/minipult i menyen :-) Suverent! Og DER hadde jeg aldri tenkt på å lete for å si det sånn... I kontoravdelingen liksom! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.