Gjest Marese Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 jeg må innrømme at interessen fra min side har heller vært laber.Aner ikke hva jeg skal stemme en gang hva med dere? 0 Siter
Osiris Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Ja. Jeg vil ha rød/grønn regjering. Ikke blå/gul 0 Siter
Aryane Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg har overhodet ikke sansen for politikk, og har enda ikke funnet ut hva jeg skal stemme. Syns hele greien er gørr kjedelig, burde kanskje brydd meg mer, men jeg gir blaffen.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg har stemt allerede så jeg gidder ikke å følge så mye med 0 Siter
Gjest valgflesk Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Kjedelig!det er om å overgå hverandre i falske løfter, og Jensemann lover penger til alle som er snille mot han. I tillegg er den ene(den lyseste gamleste) programlederen(intervjueren....utspørrern)så pissnervøs at hun har skjelvestemme når hun intervjuer i debattene*pinlig* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.