beam1365380892 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Gjør det noe om jeg slår av brannmuren til microsoft av og til? det er ofte vanskelig å laste ned musikk o.l når den står på. 0 Siter
HelgeM Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Det er neppe gunstig å slå av brannmuren. Hvis den hindrer nedlastinger er det sannsynligvis fordi nettstedet du prøver å laste ned fra vil gi deg litt mer enn det du har bedt om... 0 Siter
Prozak Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Du kan gjøre det, men vær klar over at du bør ha god oversikt over hvilke programmer som kjører, og hvilke som aksesserer nettet. Bruk f.eks aldri Internet Explorer uten brannmur. Og slå den kun av når du trenger det. "....................................." 0 Siter
Gjest anti MS Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Jeg har slått av brannmuren til ms da jeg har NIS. Ms brannmuren stenger ut altfor mye. Helt unødvendig dersom du har et bedre alternativ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.