Gå til innhold

brannmur

Anbefalte innlegg

beam1365380892
Skrevet

Gjør det noe om jeg slår av brannmuren til microsoft av og til? det er ofte vanskelig å laste ned musikk o.l når den står på.

Skrevet

Det er neppe gunstig å slå av brannmuren. Hvis den hindrer nedlastinger er det sannsynligvis fordi nettstedet du prøver å laste ned fra vil gi deg litt mer enn det du har bedt om...

Skrevet

Du kan gjøre det, men vær klar over at du bør ha god oversikt over hvilke programmer som kjører, og hvilke som aksesserer nettet. Bruk f.eks aldri Internet Explorer uten brannmur. Og slå den kun av når du trenger det.

"....................................."

Gjest anti MS
Skrevet

Jeg har slått av brannmuren til ms da jeg har NIS. Ms brannmuren stenger ut altfor mye.

Helt unødvendig dersom du har et bedre alternativ

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...