Gå til innhold

Er jeg urettferdig?

Gjest Søstra til begge to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier som vesla: det er jo lov å ompåstemme seg!

:-)))

Har sansen for deg jeg :o)

Jeg har det for Mange andre her på DOL også :o)

:o)

Skrevet

Nei, det er du ikke. Jeg synes det var drøyt gjort. Han burde holdt seg hjemme hvis det var alvorlig.

Skrevet

:-)))

Har sansen for deg jeg :o)

Jeg har det for Mange andre her på DOL også :o)

:o)

Ja, det er hyggelig med hyggelige mennesker! Takk forresten!

Clue1365380406
Skrevet

Jeg vlle ihvertfall holdt meg hjemme hos kjæresten i en slik situasjon!

Clue1365380406
Skrevet

Tja....mye mulig at du har grunn til å være sint. Men som Åsemor skriver må han ha fått beksjed om at du trenger ham. Jeg syens ikke du kan forvente at han skal vite at du trenger ham (selv om han burde ane det). Dersom han ikke følger at han kan gjøre noe for deg, og at du ikke viser at du trenger ham, så skjønner jeg til en viss grad at han stikker ut. Hvorfor ringer du ikke til en venninde og går ut eller får besøk? Selv om du er deppa hjelper det ofte å fokusere på noe annet.

Når situasjonen er sånn, behøver han vel ikke å få beskjed om at hun trenger ham?

Det burde han ha skjønt selv!

Clue1365380406
Skrevet

Bare så det er sakt: jeg har allerede ombestemt og er ikke enig med meg selv lenger jeg heller! Nå er jeg enig med deg!

He he :)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du er urettferdig.

En av "tingene" i et forhold er jo akkurat det å være der for hverandre når det kniper til.

Du er i en sår situasjon nå så selvsakt - vil jeg si - burde partneren din vært hjemme og støttet deg.

Jeg hadde blitt rasende om det var min gemal.

Skrevet

I ett sånt tilfelle synes jeg at partneren din burde holde seg hjemme. Såpass iq burde han ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...