Gå til innhold

hva er de morsomste ordliste feilene dere har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt og snakket med en venninne på msn, det var sent og jeg skrev at jeg måtte finne "snegen", da ringte hun meg og vi lo så vi grein i telefonen

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• muriel

3

• Aryane

3

• carma

2

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Min tabbe er absolutt ingen favoritt, skulle helst vært uten den :o(

Dette skjedde i fjord sommer...

Jeg er har en kamerat som elsker truser.

Etter mye mas over lengere tid tok jeg et bilde med mobil tlf.av trusen min på som var gjennomsiktig og lagret det :o(

Samme dag tok jeg bilde av min datter og hennes venninne.

Det bildet ble sendt til venninnens far som bor et par hus bortenfor meg.

Rett etter at jeg sendte dette bildet, kom en ny mase melding fra min kamerat.

Jeg sendte bildet men så også naboens nr. på listen, men tenkte at det var fordi jeg nettopp hadde sendt et annet bilde til han..

Trusebildet kom i utboksen med begge nummrene :o(

Dette dukker stadig opp i hodet mitt og jeg skjemmes såå..

Hva må denne mannen tro om meg?

Det ble ingen flere dater med han ...

Vi hilser og prater løst og fast, men dette er det ingen av oss som har turt å nevne...

ufffffff uff

Ingen som kjenner meg ville trodd meg om dette bildet, Jeg er liksom ikke typen til å ta slike bilder..

Så dere er de eneste jeg forteller dette til ;o)

Medlidenhet, taes imot med takk :o)

hehe...*ler*

Jeg fikk en melding på telefonen av en venninne en gang, det var en sånn vittig sms som man videresender, hun mente jeg måtte sende den til typen som var på fjellet med noen kompiser.

Husker ikke helt hvordan den var, men den begyntemed noe sånt som "jeg vet du sitter der og onanerer....." Jeg trykket feil og vips så var den sendt til min far.

Det var veldig sent på kvelden, og jeg vet min far slo av telefonen når han ikke brukte den, så jeghåper han aldri fikk den. Ikke akkurat den typen melding man sender til sin far!

Skrevet

men jeg har vært fristet til å skrive vemmelig hilsen noen ganger og bare latt som om det var en feil:)

"skrattler"

Den må jeg prøve engang ;o)

Skrevet

Jeg er vel den eneste i landet som ikke bruker ordliste..Men jeg er kjapp som f allikvel;-)

Skrevet

hehe...*ler*

Jeg fikk en melding på telefonen av en venninne en gang, det var en sånn vittig sms som man videresender, hun mente jeg måtte sende den til typen som var på fjellet med noen kompiser.

Husker ikke helt hvordan den var, men den begyntemed noe sånt som "jeg vet du sitter der og onanerer....." Jeg trykket feil og vips så var den sendt til min far.

Det var veldig sent på kvelden, og jeg vet min far slo av telefonen når han ikke brukte den, så jeghåper han aldri fikk den. Ikke akkurat den typen melding man sender til sin far!

*lol*

Den meldingen fikk han nok da han slo på tlf igjen :-)))

Vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hade feil-sendt en slik meld til min far :-)))

ufffff, tør ikke tenke tanken ....

Skrevet

*lol*

Den meldingen fikk han nok da han slo på tlf igjen :-)))

Vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hade feil-sendt en slik meld til min far :-)))

ufffff, tør ikke tenke tanken ....

Jeg hadde heldigvis innstilt tlf på at den skulle sende max 1 time

Skrevet

Jeg hadde heldigvis innstilt tlf på at den skulle sende max 1 time

den var du jammen heldig med ;o)

Skrevet

Dattera mi skulle gi søstra si eit godt råd: "Husk å bruke kondom når du ligg med ...(namn)".

Det blei sendt til alle på fam.lista.

Skrevet

morsomt:-)

legen og elgen er også lett å blande sammen;-)

gikk til elgen for undersøkelse:-)

I ordlista går det ikke an å skrive elgen i stedet for legen.

Skrevet

Dette er jo ingenting. Faren til han jeg var dagmamma for, så meg med en kort topp og INGENTING annet. Han kom rett inn en morgen siden døren stod på gløtt (arggg...den samboeren min som ikke kan lukke og låse.) Faren pleide alltid å komme rett inn siden jeg satt opp døren til han. Akkurat den morgenen forsov jeg meg. Faren ringte på og kom inn. Jeg hørte den fæle ringelyden i min dype søvn, og løp forvirret og halvvåken ut i gangen, der faren og ungen stod. Jeg frøs til og myste mot dem. Jeg fikk ut et "herregud" og føk inn døren til soverommet igjen. "jeg går jeg" hørte jeg ute fra gangen:(

Jeg tror jeg satt og skalv av sjokk i en halvtime etterpå. Jeg ringte først en sint telefon til min samboer. " oi" sa han bare. Deretter ringte jeg til min mor for å få litt trøst. Ingen trøst å hente der i gården. Hun lo så fælt under telefonsamtalen at hun ikke fikk ut et ord:(

*LOL*

Skrevet

Jeg er journalist og har hørt en del brølere som har stått på trykk. Noen av de skyldest automatisk stavekontroll, andre er slurv

"Koselig julefest på bedehuset" ble: koselig Pulefest...

"Har lagt ned hele driften" ble: har lagt ned hele Dritten.

en gang skrev en journalist insest istedenfor Invest.

Mine pinligste feil er at jeg skrev "Statens veggvesen" en gang. Det skulle selvfølgelig være vegvesen.

Men det flauste skrev jeg i en ingress: "De fikk mer enn nok å gjøre i storbyen med 3,5 innbygger". Glemte å skrive millioner der ja...

*gapskratter*

Gjest ordlistefeil
Skrevet

Dattera mi skulle gi søstra si eit godt råd: "Husk å bruke kondom når du ligg med ...(namn)".

Det blei sendt til alle på fam.lista.

Det er mitt mareritt at jeg skal skrive noe sånt og så sende den til alle!!.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Gåsehud blir da hårfite.. Den mld ble litt rar, kan du si! ;)

Skrevet

Husker ikke for meg selv men min bror klarte en som gav en del spørsmålstegn og etterhvert latter.

Min mor mfl. skulle besøke ham og sende ham en sms om dette.

Han sendte en sms tilbake og sa at han snart var hjemme, han var bare ute og gikk en tur med jentungen sin.(Stine)

På sms`n sto : "jeg er bare ute og går en tur med svine"

:)

En artig liten en jeg fant ut en gang var...vi kjenner en skikkelig bølle av en kar som er full av løgn og fanterier. Når en skriver navnet hans på sms så blir første valget "løgn".

Rimelig passende kan en si, jeg lo litt første gangen.

:)

Skrevet

"Loffen" blir "Jødedo"

"Maxi" blir "Nazi"

(Å kjøpe loff på Maxi kan da bli en smule provoserende...:-p)

"Fest" blir "Edru"

Jeg irriterer meg grenseløst over at ordlista ikke vil skrive "grille" - men "grikke" DET kan den godt skrive!

Ellers blir "carma" til "barna", hehe. Det er vel noen som har fått SMS om at "Basse og barna kommer" på gamle DOL-treff :-p

Min klassiker er hvis jeg er ute og skal sende sms hjem til sambo; "... jeg blir ikke ren!" eller "...jeg blir ikke pen!" (Skal da selvfølgelig egentlig stå "...jeg blir ikke sen!")

Gjest ordlistefeil
Skrevet

"Loffen" blir "Jødedo"

"Maxi" blir "Nazi"

"Fest" blir "Edru"

Jeg irriterer meg grenseløst over at ordlista ikke vil skrive "grille" - men "grikke" DET kan den godt skrive!

Ellers blir "carma" til "barna", hehe. Det er vel noen som har fått SMS om at "Basse og barna kommer" på gamle DOL-treff :-p

Min klassiker er hvis jeg er ute og skal sende sms hjem til sambo; "... jeg blir ikke ren!" eller "...jeg blir ikke pen!" (Skal da selvfølgelig egentlig stå "...jeg blir ikke sen!")

En veninne av meg fikk en sms om at noen skulle ta med seg mafia på fest. litt urovekkende i disse tider:)

Skrevet

"Loffen" blir "Jødedo"

"Maxi" blir "Nazi"

"Fest" blir "Edru"

Hvis du går inn på stav ord, når du har det ordet du helst vil ha (carma, sen osv) i de fleste tilfellene, og bare bekrefter med OK, så legger ordet seg øverst neste gang.

I alle fall funker det sånn på min telefon (SE T610).

Men noen ganger faller det ut igjen, tror det har skjedd etter tilfeller der telefonen har gått i bakken... Men i det store og hele så hjelper det litt. Forutsatt at man ikke bruker ord lenger ned på lista så ofte at de rykker opp.

Skrevet

Hvis du går inn på stav ord, når du har det ordet du helst vil ha (carma, sen osv) i de fleste tilfellene, og bare bekrefter med OK, så legger ordet seg øverst neste gang.

I alle fall funker det sånn på min telefon (SE T610).

Men noen ganger faller det ut igjen, tror det har skjedd etter tilfeller der telefonen har gått i bakken... Men i det store og hele så hjelper det litt. Forutsatt at man ikke bruker ord lenger ned på lista så ofte at de rykker opp.

Nå er det ikke så veldig ofte at jeg skriver som carma på mobilen da, så det er ikke noe kjempeproblem ;-)

Har lagret ordene som først et par ganger, men neste gang jeg lagrer noe annet ramler de ned igjen. Men det gjør ingenting - morsomme sms'er krydrer jo hverdagen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...