Gjest Æsjamegogfysjameg Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 http://www.aftenposten.no/helse/article1099187.ece 0 Siter
Freya Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Dette var da ikke akkurat pangnyheter, eller? 0 Siter
Gjest Æsjamegogfysjameg Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Dette var da ikke akkurat pangnyheter, eller? For meg var det nesten en pangnyhet at svenskene bytter tannbørste to ganger i året. Vi bytter ca. hver 3. måned. Kanskje det er for sjelden også. Men vi er i live ennu. Vi bruker dog ikke hverandres tannbørster 0 Siter
Gjest catchy Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 For meg var det nesten en pangnyhet at svenskene bytter tannbørste to ganger i året. Vi bytter ca. hver 3. måned. Kanskje det er for sjelden også. Men vi er i live ennu. Vi bruker dog ikke hverandres tannbørster Dere kysser ikke hverandre da heller, regner jeg med? 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Dere kysser ikke hverandre da heller, regner jeg med? Så du tror at alle som kysser hverandre har for vane å byttelåne tannbørster? 0 Siter
Gjest Æsjamegogfysjameg Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Dere kysser ikke hverandre da heller, regner jeg med? Nei. 0 Siter
Gjest catchy Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Så du tror at alle som kysser hverandre har for vane å byttelåne tannbørster? Nei, selvfølgelig ikke! Men hvis en er så dritredd for bakterier, så får en en del av den sorten ved å kysse også. Alle har vel sin egen tannbørste, men om en skulle komme til å ta feil en gang så er vel ikke det noen krise. Hos oss er vi nøye med å ha atskilt pga av jeg er plaget med munnsår. Men i de periodene kan vi nemlig heller ikke kysse, hvis vi ikke vil overføre smitte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.