Gjest Nok en kongelig graviditet Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Leste på førstesida av et ukeblad i dag at Märtha og Ari er gravide - igjen! Det er bare ca. 4 måneder siden Leah Isadora ble født, så de må jammen ha startet opp igjen ganske kjapt etter fødselen. Er Ari dårlig på å hoppe av i svingen, kanskje? Vet ikke hvor langt på veg hun er, men de pleier vel ikke offentliggjøre noe før 12. uke? Ja, ja, hvem tror dette var planlagt? Kanskje ikke så farlig når man har flust av barnepassere rundt seg, ikke trenger å stå opp og gå på jobb hver dag og bekymre seg for å tjene opp nok pensjonspoeng..... Er glad på deres vegne, jeg, men er glad det ikke er meg allikevel. 0 Siter
sheba Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 hele nyheten var oppspinn:-) uansett, bryr jeg meg ikke:-) gravid eller ikke! 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 om du leser på vg nå, har vist kongen vært sint... og det var ikke sant :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg tror det har blitt avkreftet. Stol ikke alltid på Se og Hør! 0 Siter
Gjest Marese Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Det har blitt avkreftet, men om noen uker eller måneder så kan nok Se og Hør bruke samme forside. Kongefamilien liker å offentliggjøre slike ting FØR se og hør. Hun er nok gravid men har ikke vedkjent seg graviditeten enda, eller det såpass tidlig i svangerskapet at hun ikke vil gjøre det 0 Siter
Gjest Nok en kongelig graviditet Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Det har blitt avkreftet, men om noen uker eller måneder så kan nok Se og Hør bruke samme forside. Kongefamilien liker å offentliggjøre slike ting FØR se og hør. Hun er nok gravid men har ikke vedkjent seg graviditeten enda, eller det såpass tidlig i svangerskapet at hun ikke vil gjøre det Time will show. Sannheten vil komme for en dag uansett når det gjelder stor mage / ikke stor mage 0 Siter
Gjest Nok en kongelig graviditet Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Jeg tror det har blitt avkreftet. Stol ikke alltid på Se og Hør! Time will show. Sannheten vil komme for en dag uansett når det gjelder stor mage / ikke stor mage 0 Siter
Gjest Nok en kongelig graviditet Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 om du leser på vg nå, har vist kongen vært sint... og det var ikke sant :-) Time will show. Sannheten vil komme for en dag uansett når det gjelder stor mage / ikke stor mage 0 Siter
Gjest Nok en kongelig graviditet Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 hele nyheten var oppspinn:-) uansett, bryr jeg meg ikke:-) gravid eller ikke! Time will show. Sannheten vil komme for en dag uansett når det gjelder stor mage / ikke stor mage 0 Siter
Prozak Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Det som er utrolig bra er at "forsidenyheten" i TVN-nyhetene i går kveld var at Se&Hør har trykket en feilaktig artikkel om akkurat dette. En skyteepisode og en dobbel flystyrt kom på nr. 2 og 3. "...................................." 0 Siter
Gjest copy and paste Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Time will show. Sannheten vil komme for en dag uansett når det gjelder stor mage / ikke stor mage Fått det med oss nå.. 0 Siter
Line Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Skikkelig trivelig når folk tror en er gravid, når man ikke er det :-/ Tror seriøst jeg hadde vurdert å slanke meg dersom sånne rykter begynte å versere rundt meg... 0 Siter
Gjest Nok en kongelig graviditet Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Det som er utrolig bra er at "forsidenyheten" i TVN-nyhetene i går kveld var at Se&Hør har trykket en feilaktig artikkel om akkurat dette. En skyteepisode og en dobbel flystyrt kom på nr. 2 og 3. "...................................." Herremin, helt utrolig. Det fikk jeg ikke med meg. 0 Siter
Gjest Helt riktig at det var copy and paste Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Fått det med oss nå.. Time will show. Sannheten vil komme for en dag uansett når det gjelder stor mage / ikke stor mage He he he Sånn at alle får det til svar, liksom. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Time will show. Sannheten vil komme for en dag uansett når det gjelder stor mage / ikke stor mage Du vet tydeligvis noe som vi andre ikke vet. Jeg bryr meg fint lite;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.