Gå til innhold

Märtha og Ari gravide - igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Nok en kongelig graviditet
Skrevet

Leste på førstesida av et ukeblad i dag at Märtha og Ari er gravide - igjen!

Det er bare ca. 4 måneder siden Leah Isadora ble født, så de må jammen ha startet opp igjen ganske kjapt etter fødselen. Er Ari dårlig på å hoppe av i svingen, kanskje? Vet ikke hvor langt på veg hun er, men de pleier vel ikke offentliggjøre noe før 12. uke?

Ja, ja, hvem tror dette var planlagt?

Kanskje ikke så farlig når man har flust av barnepassere rundt seg, ikke trenger å stå opp og gå på jobb hver dag og bekymre seg for å tjene opp nok pensjonspoeng.....

Er glad på deres vegne, jeg, men er glad det ikke er meg allikevel.

Skrevet

hele nyheten var oppspinn:-)

uansett, bryr jeg meg ikke:-) gravid eller ikke!

Gjest marthe02
Skrevet

om du leser på vg nå, har vist kongen vært sint... og det var ikke sant :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tror det har blitt avkreftet.

Stol ikke alltid på Se og Hør!

Skrevet

Det har blitt avkreftet, men om noen uker eller måneder så kan nok Se og Hør bruke samme forside. Kongefamilien liker å offentliggjøre slike ting FØR se og hør. Hun er nok gravid men har ikke vedkjent seg graviditeten enda, eller det såpass tidlig i svangerskapet at hun ikke vil gjøre det

Skrevet

Det har blitt avkreftet, men om noen uker eller måneder så kan nok Se og Hør bruke samme forside. Kongefamilien liker å offentliggjøre slike ting FØR se og hør. Hun er nok gravid men har ikke vedkjent seg graviditeten enda, eller det såpass tidlig i svangerskapet at hun ikke vil gjøre det

Time will show. Sannheten vil komme for en dag uansett når det gjelder stor mage / ikke stor mage :)

Skrevet

Jeg tror det har blitt avkreftet.

Stol ikke alltid på Se og Hør!

Time will show. Sannheten vil komme for en dag uansett når det gjelder stor mage / ikke stor mage :)

Skrevet

om du leser på vg nå, har vist kongen vært sint... og det var ikke sant :-)

Skrevet

hele nyheten var oppspinn:-)

uansett, bryr jeg meg ikke:-) gravid eller ikke!

Skrevet

Det som er utrolig bra er at "forsidenyheten" i TVN-nyhetene i går kveld var at Se&Hør har trykket en feilaktig artikkel om akkurat dette. En skyteepisode og en dobbel flystyrt kom på nr. 2 og 3.

"...................................."

Gjest copy and paste
Skrevet

Fått det med oss nå..

Skrevet

Skikkelig trivelig når folk tror en er gravid, når man ikke er det :-/ Tror seriøst jeg hadde vurdert å slanke meg dersom sånne rykter begynte å versere rundt meg...

Skrevet

Det som er utrolig bra er at "forsidenyheten" i TVN-nyhetene i går kveld var at Se&Hør har trykket en feilaktig artikkel om akkurat dette. En skyteepisode og en dobbel flystyrt kom på nr. 2 og 3.

"...................................."

Herremin, helt utrolig. Det fikk jeg ikke med meg.

Gjest Helt riktig at det var copy and paste
Skrevet

Fått det med oss nå..

He he he

Sånn at alle får det til svar, liksom.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du vet tydeligvis noe som vi andre ikke vet.

Jeg bryr meg fint lite;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...