Gjest morgenbrødet Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Nyfiken ja. Ble nysgjerrig da jeg nettopp kom hjem fra tanta mi som hadde vært og handla og kom hjem med spiralloff. Kun spiralloff Man blir jo ikke mett av slikt brød! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Juliusbrød. Dansk grovbrød, et halvt landbrød, og en loff siden det er lørdag og vi skal ha noe til kvelds som krever det. Jeg liker at det er flere sorter brød å velge i. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Dansk grovbrød, et halvt landbrød, og en loff siden det er lørdag og vi skal ha noe til kvelds som krever det. Jeg liker at det er flere sorter brød å velge i. Landbrød smaker som _kryssfinér_ hvis det blir liggende mer enn en dag... *grøss* 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Hjemmebakt, veldig grovt. Spiser så og si aldri loff. 0 Siter
Velouria Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Dette http://www.suntgodt.com/haere_gaard_bread.htm 0 Siter
fresja Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Har grovt polarbrød, som dessverre er litt søtt, men godt. I fryseren har jeg oppskoret mellomgrov brød fra Bakers. Tar med meg et par frosne skiver på jobb. 0 Siter
Kvinna Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Morrabrød... Og Gulrotbrød. Og Wasa husmann(?) knekkebrød. 0 Siter
mamma til ni Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Berre grovt knekkebrød. Barna er hos pappaen i helga, og eg skal gå ned eit par kg. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Kneip, kneip og atter kneip. Det er et brød som er sånn på midten grovt/fint og som alle i huset her liker. Så her er det kneip til daglig. Kan en gang i jubelåret kjøpe en loff hvis maten vi skal ha passer til det, men er ikke så glad i den luftputa at det blir sjelden. Kjøper halvstekte rundstykker av ymse slag innimellom som er godt til lørdags og søndagsfrokosten. Og hvitløksbrød er jo et must til en del gode middager. Men altså...til spørsmålet ditt igjen : i matskuffen vår ligger det kneip. 0 Siter
zapata Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Dansk rugbrød og grove knekkebrød til meg selv, og solsikkebrød fra smart club til mann og barn :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Ikkeno' - det vil si - vi har visst gulrotbrød i fryser'n. Ikke har vi brødboks heller. 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Morrabrød... Og Gulrotbrød. Og Wasa husmann(?) knekkebrød. Beste jeg får er "morrabrød" ;o) Annet brød kan jeg faktisk ikke spise ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Tør nesten ikke si det.. Har ikke hatt brød i skuffen her siden faren flyttet for 4 år siden.. Her får de Nesquik og Weetos.. Brød og skikkelig middag med poteter får de hos faren.. Her får de kornblandinger og lettvindte middager som lasange og mc.donald.. Arbeidskollegaene ler når jeg kommer med mine snickers til kl 07 rapporten og i pausene.. Jeg er ikke mye sund, og nå har jeg funnet meg kjærste som forer meg med fisk...blæhk Ja jeg er 35 og jobber innen helse/omsorg ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Akkurat nå har vi Solabrød. Jeg spiser ikke så mye brød, så det er samboeren som står for valg av brød. Men brødboks har jeg ikke. Spiralloff er ikke mye mat i nei. Mmmm, nå fikk jeg lyst på spiralloff med reker og masjones på, det er godt det! 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Tør nesten ikke si det.. Har ikke hatt brød i skuffen her siden faren flyttet for 4 år siden.. Her får de Nesquik og Weetos.. Brød og skikkelig middag med poteter får de hos faren.. Her får de kornblandinger og lettvindte middager som lasange og mc.donald.. Arbeidskollegaene ler når jeg kommer med mine snickers til kl 07 rapporten og i pausene.. Jeg er ikke mye sund, og nå har jeg funnet meg kjærste som forer meg med fisk...blæhk Ja jeg er 35 og jobber innen helse/omsorg ) sjokkert! greit nok at du er slik med deg selv, men med ungene dine? 0 Siter
Gemini Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Kneip, kneip og atter kneip. Det er et brød som er sånn på midten grovt/fint og som alle i huset her liker. Så her er det kneip til daglig. Kan en gang i jubelåret kjøpe en loff hvis maten vi skal ha passer til det, men er ikke så glad i den luftputa at det blir sjelden. Kjøper halvstekte rundstykker av ymse slag innimellom som er godt til lørdags og søndagsfrokosten. Og hvitløksbrød er jo et must til en del gode middager. Men altså...til spørsmålet ditt igjen : i matskuffen vår ligger det kneip. Kneipp er IKKE på midten mellom grovt/fint altså... Men hakket bedre enn loff er det jo :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.