Gå til innhold

FU: Hva slags brød har du i brødboksen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kneipp er IKKE på midten mellom grovt/fint altså... Men hakket bedre enn loff er det jo :-)

Nå...jeg synes nå det da :)

Liker veldig slike brød ala "jegerbrød" også veldig godt, men ungen er ikke videre begeistret for korn i alle farger og fasonger i nistepakka :)

Derfor kneip, der klager ingen.

;)

Skrevet

Kneip.

Heisann!!!!

hadde dere det gøy i går, etter jeg hadde kjørt???

hare1365380455
Skrevet

Heisann!!!!

hadde dere det gøy i går, etter jeg hadde kjørt???

Hei! Vi hadde det morsomt, men vi var ikke så lenge i byen. Kjempekoselig at du også kom!:) Har du sett bildene?

Skrevet

Hei! Vi hadde det morsomt, men vi var ikke så lenge i byen. Kjempekoselig at du også kom!:) Har du sett bildene?

Nei, hvor kan jeg se dem? Jeg har endelig fått fiksett MSN min igjen......kan jeg få msn adressen din igjen????

[email protected]

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Spiser bare brød på søndagene, og da er det noe halvgrove greier jeg rasker med meg fra Rema. Aner ikke hva det heter :)

Skrevet

Som regel kjøper vi ferdigskåret toast-brød fra prix. Det er ikke så veldig grovt, men det blir i det minste spist da. Vi er ikke spesielt opptatt av glykemisk indeks hos oss. Jeg er ikke så glad i det brødet, det er ungene som spiser det. Jeg spiser heller knekkebrød.

Det hender jeg baker også, lenge siden nå, det går litt i perioder det der. Hjemmebakt er best!

Skrevet

Jeg baker selvsagt usøtede grove, grove brød av kli, rug og vann.

Kødda!

Har funnet et ganske godt speltbrød på super'n som er bra og holder seg godt selv om det ikke er noen spesielle tilsetningsstoffer for holdbarheten.

Skrevet

Nei, hvor kan jeg se dem? Jeg har endelig fått fiksett MSN min igjen......kan jeg få msn adressen din igjen????

[email protected]

Bildene ligger på Mitt Space. Både hos M.Angelica og meg. :-D

Jeg legger ut flere ikveld eller imorgen, når jeg har fått mine over på pc'en, også.

Vi hadde det gøy etterpå også, ja. *s*

Men vorspielet er jo oftest aller best da.

Kjempegøy at du ble med, tottlå!

:-D

Skrevet

Her i huset går det på 5-korn. Like godt dagen etter.

Skrevet

sjokkert! greit nok at du er slik med deg selv, men med ungene dine?

Ja det er ille :o)

Derfor jeg nesten ikke torde å skrive det.

Regnet med at jeg fikk litt "juling" da ja :o)

Men nå er det en sund kjærste inne i bildet og han lager både sund og god mat til både oss og til barna sine :o)

Barna mine hadde ikke smakt fisk før, og synes nå at det er kjempe godt :o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har en frøloff..Jeg er altfor glad i loff:-o Men jeg kjøper også¨sånn oslofjordkneip også liker jeg dety som heter jegerbrød(det har så god skorpe!)..Og et par andre jeg ikke husker..Men jeg er desverre ikke noe på sundt brød..Liker ikke svart, ikke særlig grovt, ikke spelt og ikke rug..Helkorn er det eneste sunne som kan gå ann. Har brødet brun eller sort grunnfarge liker jeg det ikke. Det er dumt. Men jeg prøver å kompensere med sunn middag og mye grønt på de usunne loffeskivene mine..:-)

Jentungen1365380808
Skrevet

Hjemmebakt gulrotbrød og en halv pakke knekkebrød (grovt).

Gjest sommerfugler
Skrevet

Ja det er ille :o)

Derfor jeg nesten ikke torde å skrive det.

Regnet med at jeg fikk litt "juling" da ja :o)

Men nå er det en sund kjærste inne i bildet og han lager både sund og god mat til både oss og til barna sine :o)

Barna mine hadde ikke smakt fisk før, og synes nå at det er kjempe godt :o)

det er bra han sørger for god og sunn mat til de da. Husk at hjernen holder på å utvikle seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...